Gå til innhold

Lukusfellen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke kjempestødig i svensk, så her gikk jeg glipp av litt detaljer nå og da. Synd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Linda sofie

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde i går, men var det slik at hun hadde klart å sløse bort over en halv million kr på nettshopping, festing osv på bare 5-6 månder?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest HuskyPusky

Sitter å ser på en svensk luksusfellenepisode nå! Tenk å sitte med 1,6 mill i lån når man ikke har noe av verdi? Og bare fordi man ikke har giddi å forsikre 5-6 biler :hakeslepp:

Jeg hadde hvertfall ikke turt å gifte meg med en med 1,6 mill i gjeld (hvertfall ikke når han ikke eier noe av verdi). Det måtte han ha fiksa opp i først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde vært perfekt for Luksusfellen. Han hadde over 100.000 i inkassogjeld. Alt var bare småregninger som treningssenter, en bestilt DVD, en tannlegeregning... Han åpnet ikke posten sin på to år. Regninger på 90 kr hadde gått til namsmannen. Sukk.

Skulle ønske han hadde sett på Luksusfellen, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Noen som vet når luksusfellen starter i norge?

Og kan jeg se svenske episoder på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Svenske episoder kunne man se på tv3play.se tidligere, men nå har de sperret den muligheten sist gang jeg sjekket. :(

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede sett alle de svenske episodene på tv3play.no, det har kommet ny sesong på TV3 Sverige som jeg gjerne skulle hatt tilgang til (fått se den første episoden fra den ny sesongen).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på tv3.se her om dagen. Fungerer helt fint. Med de utenlandske seriene får man ikke sett.

var sperret for Lyxfällan da jeg prøvde i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kun sett sesong 7 og 10 av den svenske luksusfellen.

Ingen som vet når den norske luksusfellen starter opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Valiumsjunkie

Så dere kveldens Luksusfellen?

HAHA, lo meg skakk til tider når hun potetdamen og han fyren med vortene i ansiktet var på TV! :grinele:

"Dere er økonomisk nærsynte, dere ser bare ned til nesa" - sa økonomirådgiveren med øredobb. Uttrykket til det mannlige gjeldsofferet var bare helt nøytralt hele tiden.

Skjønte aldri hva som foregikk i hodet hans. Brydde han seg i det hele tatt? Verdens største tøffel? :blink: Litt av en kontrast, hun utleverte seg til de grader, mens han var helt muse-rolig.

Potetdamen bare :cry3: hele tiden og søkte trøst hos kjæresten sin når hun fikk de stadige sjokkerte meldingene på hvor mye penger hun brukte! :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...