Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh irriterende at tekstinga ikke funker da! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kjempestødig i svensk, så her gikk jeg glipp av litt detaljer nå og da. Synd..

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere som syns at Kjersti så ut til å slite veldig psykisk?

Min lenke

• 4 uker senere...
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde i går, men var det slik at hun hadde klart å sløse bort over en halv million kr på nettshopping, festing osv på bare 5-6 månder?!

• 1 måned senere...
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Sitter å ser på en svensk luksusfellenepisode nå! Tenk å sitte med 1,6 mill i lån når man ikke har noe av verdi? Og bare fordi man ikke har giddi å forsikre 5-6 biler :hakeslepp:

Jeg hadde hvertfall ikke turt å gifte meg med en med 1,6 mill i gjeld (hvertfall ikke når han ikke eier noe av verdi). Det måtte han ha fiksa opp i først!

Skrevet

Kjæresten min hadde vært perfekt for Luksusfellen. Han hadde over 100.000 i inkassogjeld. Alt var bare småregninger som treningssenter, en bestilt DVD, en tannlegeregning... Han åpnet ikke posten sin på to år. Regninger på 90 kr hadde gått til namsmannen. Sukk.

Skulle ønske han hadde sett på Luksusfellen, ja!

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet når luksusfellen starter i norge?

Og kan jeg se svenske episoder på nettet?

Skrevet

Så spennende!

Svenske episoder kunne man se på tv3play.se tidligere, men nå har de sperret den muligheten sist gang jeg sjekket. :(

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har allerede sett alle de svenske episodene på tv3play.no, det har kommet ny sesong på TV3 Sverige som jeg gjerne skulle hatt tilgang til (fått se den første episoden fra den ny sesongen).

Skrevet

Jeg så på tv3.se her om dagen. Fungerer helt fint. Med de utenlandske seriene får man ikke sett.

Skrevet

Jeg så på tv3.se her om dagen. Fungerer helt fint. Med de utenlandske seriene får man ikke sett.

var sperret for Lyxfällan da jeg prøvde i går.

Skrevet

var sperret for Lyxfällan da jeg prøvde i går.

Jøss, da må det være noe de har funnet på etter helgen. Så utrolig dumt. :(

Skrevet

Ja, jeg fikk også sett for et par dager siden, men nå er det sperret.

Skrevet

Jeg får kun sett sesong 7 og 10 av den svenske luksusfellen.

Ingen som vet når den norske luksusfellen starter opp igjen?

• 5 måneder senere...
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Så dere kveldens Luksusfellen?

HAHA, lo meg skakk til tider når hun potetdamen og han fyren med vortene i ansiktet var på TV! :grinele:

"Dere er økonomisk nærsynte, dere ser bare ned til nesa" - sa økonomirådgiveren med øredobb. Uttrykket til det mannlige gjeldsofferet var bare helt nøytralt hele tiden.

Skjønte aldri hva som foregikk i hodet hans. Brydde han seg i det hele tatt? Verdens største tøffel? :blink: Litt av en kontrast, hun utleverte seg til de grader, mens han var helt muse-rolig.

Potetdamen bare :cry3: hele tiden og søkte trøst hos kjæresten sin når hun fikk de stadige sjokkerte meldingene på hvor mye penger hun brukte! :grinele:

• 4 uker senere...
Skrevet

Gøy å se gjensyn med tidligere deltakere og se hvordan det har gått med dem. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Episode 11 av Luksusfellen: jeg sier bare hjelp.(..) Hvilken idiot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...