Gå til innhold

Mynonas vei til rutene...


Mynona

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

det er enda viktigere å leve livet sitt slik at man har det gøy, enn å drive med trening hele tiden. man får jo bare vondt i kroppen og blir stiv overalt i mange dager etterpå! ( ikke at det er helt smertefritt dagen derpå når man har drukket heller da..... :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha.. nei det kan være smertefullt det og! I dag er det restitusjon som står på planen :) Har fortsatt pysjen på under pleddet på sofaen. Må vel dusje og begynne med fårikålen snart, mor og far kommer om en time... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auu.. vondt i knærne. Legene har tatt feil, det er ikke runners knee jeg har. Det er shoppers knee.

Har ikke hatt vondt i knærne siden jeg var i Berlin 1/9. Men på lørdag var jeg på storsenteret, og i går begynte knærne å verke igjen. Tåler ikke å shoppe jeg. Gruer meg til Barcelona da.. Og London..

Rutene er blitt mer tydelige. Må ha av ca 1 kg tror jeg, så blir det akkurat sånn jeg vi ha det. Det bør være oppnåelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så dårlig sammvittighet når jeg leste en tråd om hvor fort folk løpet 5 km, så jeg tok på meg treningsklærne og ut en liten tur å løpe.

Det er lenge siden nå, så det var slitsomt. (har vært på noen gåturer da)

Måtte jo rekke "two and a half men" som begynner om 7 min.

I dag ble det 2,14km på 16min og 43 sek. Snitthastighet på 7,7km/t.

Hadde over 10 km/t i over 5 min av turen! Det synes jeg er bra. Ble litt gåing på slutten, for da hadde både kneet og lungene fått nok. Kjenner anstrengelsesastmaen er mer fremtredende når det er kjølig ute altså... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lite trening på ferie, men har svømt en del, også gikk vi opp en liten fjellknaus. Så litt bevegelse har jeg fått. Også har vi spist fisk til middag nesten hver dag, så hat fått i oss masse som er sunt for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...