AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Del Skrevet 31. august 2011 Vet at dersom urinen er mørk, så må man drikke mer. Men nå de to siste dagene har jeg ikke hatt mørk, men en skikkelig sterk/knæsj gulfarge. Den er virkelig gul lissom - hva tyder det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 31. august 2011 #2 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg vil tro det fortsatt betyr at den er for konsentrert. Prøv å drikk en del og se om det endrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiritis Skrevet 31. august 2011 #3 Del Skrevet 31. august 2011 Er den sterk gulfarget og lukter stramt, drikk mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #4 Del Skrevet 31. august 2011 Har du spist noe nytt? Jeg tok B-vitaminer en gang som gav noe skikkelig gul urin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #5 Del Skrevet 31. august 2011 Hmm.. kun kunstig søtningsmiddel som avviker fra normalen.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå