Gå til innhold

Hva irriterer deg mest ved den/de du bor sammen med?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Katten: Hun spar kattesand over hele badet.

Han: Litt av det dere andre har nevnt -> manglende evne til å se at ting må ryddes. Er desverre ikke så mye bedre selv, så her ser det ikke ut... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med støy som overdøver oss når jeg ringer også egentlig.. :sjarmor:

Perfekt m fotballstøy på full guffe....overdøver de lydene vi lager ja..... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm.....at han er elendig til å planlegge, og se når ting må gjøres. Klarer ikke å tenke to skritt framover, kjører f.eks forbi matbutikken på vei fra jobb men først når han kommer hjem går det opp for han at vi er tom for mat :roll: Og å finne ut HVA vi skal spise blir opp til meg....alltid. Underbukser, sokker og håndklær blir liggende på baderomsgulvet i evigheter, og han vasker ikke klær med mindre jeg maser. Da vasker han stort sett egne sokker og underbukser eller håndklær, selv om det som eeeegentlig haster er f.eks klær til ungen vår.

I tillegg at han er så fjern....fraværende, sklir liksom ut, har sjelden noe særlig å komme med i samtaler...det er vel egentlig det verste. Jo, også at han aldri klarer å si fra når moren hans tråkker over streken. Han blir stum i sine foreldres nærvær. Sukk! Men jeg er jo glad i ham.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmmmmmm....

At han tror at vaskemaskinen kommer ut på badet og henter de skitne klærne han har slengt i fra seg der!

At når minstemann ikke vil at han skal skifte bleie på henne så sier han bare; "hun vil ikke, du må skifte på henne". Istedenfor å bare skifte den forb...... bleien og bli ferdig med det! :P Ikke la en 2 åring bestemme det selv. (Mistenker ham for å gi så lett etter for henne for å slippe skittbleier, ja.... :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordbær skrev:

HER har dere grunnen!

Kvinnen roper:

For helvete så mye rot det er...Kom nå her!

Vi er nødt til a rydde opp - både du og jeg.

Rotet ditt ligger og flyter over det hele på gulvet.

Du kommer til å gå på arbeid uten klær,

hvis ikke vi får vasket her og nå!

Mannen hører:

Bla. bla. bla. bla. KOM NÅ HER!

Bla. bla. bla. bla. DU OG JEG

Bla. bla. bla. bla. PÅ GULVET

Bla. bla. bla. bla. UTEN KLÆR

Bla. bla. bla. bla. HER OG NÅ!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er også MYE mere husmor enn jeg. Det som kan irritere av og til er at han har en tendens til å bli fjern når han spiller CM på laptopen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kommende mann er fantastisk på de aller fleste områder, men har sine svakheter:

* Spruter mye på speilet når han pusser tennene og rister hendene etter håndvask, så speilet blir prikkete med en gang. Det vasker han aldri bort.

* Kjøper de feiteste og mest kaloririke påleggene han kan finne. (Jeg er på slanker'n). :blunke:

* Sparer på alt mulig skrot. Vil ikke kaste noen ting.

* Utsetter huslige gjøremål til kvelden, men da er han plutselig så trøtt at han må gå å legge seg. (Liten sleiping)

Jeg ser mange her irriterer seg over at samboeren aldri går ut med søpla og presser nedi enda mer, til tross for at posen er full for lengst. Vel, der kjenner jeg meg igjen, for det er en av mine svake sider. Det er vel det min samboer irriterer seg mest over når det gjelder meg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...