Ciara Skrevet 1. september 2011 #21 Skrevet 1. september 2011 Jeg har passet hus for mange. Min regel er at man ikke ser der man må åpne lukkede dører, verken til rom eller skap. Hadde reagert hvis noen gjorde det samme hos meg, men ellers kan de bare bruke leiligheten. En venn av meg benyttet anledningen i sommer til å invitere en venn til en sen kveld i Hagen vår, og sånt er bare hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #22 Skrevet 1. september 2011 Har ingenting med å sitte husvakt å gjøre men jeg bodde i et kollektiv en gang med to andre, da vi alle tre dro hjem på ferie en gang så kom jeg og en av oss andre hjem til at en kompis av vår tredje samboer satt i stua -han kunne fortelle at han bare hadde fått nøklene og fått beskjed om at han kunne bo der i to uker mens vi var borte. DEN syntes jeg var drøy for å si det sånn, ikke det at kompisen ikke var hyggelig (vi kjente han som en bekjent vi også), men han var like fullt en fremmed, og jeg er rimelig sikker på at han både gikk å snoket litt og hadde vorspiel og besøk, hjemme hos oss. Jeje -jeg orker jeg sjelden å lage så mye styr, det som har skjedd det har skjedd -men den andre personen jeg bodde med som også fikk denne overraskelsen, klikket fullstendig, noe jeg skjønner j*** godt.
Djungelvrål Skrevet 1. september 2011 #23 Skrevet 1. september 2011 Er du redd for at de skal se sexleketøyene dine? De har vel sex de og skulle jeg tro? Dagbøker regner jeg uansett med at du tar med deg? Så selv om du skulle ha noen av typen som kikker i skuffer og skap (DER går ihvertfall grensne for meg personlig), så finner de vel forhåpentligvis ingen råtnende lik eller noe sånn, så jeg ser ikke helt problemet? Ja jeg er redd for at folk skal se leketøyene mine! Hvis du syns det er så greit så kan du vel ha dem stilt ut framme på stuebordet når du har kaffebesøk av familie og venner....det er jo så naturlig med sex....! 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #24 Skrevet 1. september 2011 JA, jeg syns faktisk ikke svigermor har noen ting med hvilke leketøy vi bruker eller ikke. Soverommet er "out of limit" for andre enn oss (i likhet med resten av huset)! Familieselskapene blir liksom ikke heeeelt det samme etter at svigermor har oppdaget pisken og håndjerna du bruker på sønnen hennes, liksom.....
Kirby Skrevet 1. september 2011 #25 Skrevet 1. september 2011 Jeg går ikke rundt i folks hus og snoker om jeg er alene, men jeg ser alltid i baderomsskapet til folk når jeg er på besøk hos noen, det ved siden av speilet som folk flest har - derfor er jeg litt nøye med hva jeg stiller ut i mitt eget skap også 1
Djungelvrål Skrevet 1. september 2011 #26 Skrevet 1. september 2011 (endret) Hvorfor ser du i baderomskapet til folk? Endret 1. september 2011 av Liquorice 4
Arkana Skrevet 1. september 2011 #27 Skrevet 1. september 2011 Vi har ofte passet naboens katter mens de er på ferie. Jeg har aldri snoket i skap eller skuffer, men jeg innrømmer at jeg første gang tok en liten titt rundt i rom som stod åpne bare for å se hvordan de har det. Rom med lukkede dører kikket jeg ikke inn i. Jeg hadde ikke reagert om noen tittet rundt i huset vårt (regner med at våre kattepassere har gjort det samme, de fleste er vel nysgjerrige på hvordan andre bor), men forventer at de respekterer lukkede dører og at de ikke kikker i skuffer og skap.
Kirby Skrevet 1. september 2011 #28 Skrevet 1. september 2011 Hvorfor ser du i baderomskapet til folk? Hvorfor går folk rundt og titter i fremmede menneskers hus?
Askael Skrevet 1. september 2011 #29 Skrevet 1. september 2011 Ja jeg var "husvakt" og plantevanner en gang, og da gløttet jeg inn på diverse rom, og snokte vel til og med i et og annet kjøkkenskap. Jeg kom forøvrig ikke over noe som jeg ikke burde ha, i en alder av 12 år.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #30 Skrevet 1. september 2011 Jeg tenker at jeg ikke ville gjort mot andre det jeg ikke kunne tenkt meg at andre gjorde mot meg. Ååå for en livsfilosofi Dessuten ville jeg da aldri gitt nøklene til noen jeg ikke hadde tillit til og derfor trenger jeg ikke å være engstelig.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #31 Skrevet 1. september 2011 Ja jeg er redd for at folk skal se leketøyene mine! Hvis du syns det er så greit så kan du vel ha dem stilt ut framme på stuebordet når du har kaffebesøk av familie og venner....det er jo så naturlig med sex....! Har faktisk hatt en dildo stående fremme på seksjonen i flere år. Det var ubrukt og uåpnet da, og det var en gave fra en litt merkelig fyr kan man si, så det ble en veldig morsom historie ut av det. Men poenget er at den sto fremme så alle kunne se. Fikk ikke en eneste kommentar eller rart blikk, tror ikke folk skjønte hva det var engang... Eller så trodde de det var noe annet rett og slett fordi ingen gjør sånt.
Gjest Lottiplott Skrevet 1. september 2011 #32 Skrevet 1. september 2011 Jeg har vært kattevakt flere ganger. Jeg begrenser meg jo til å gå i de rommene jeg må for å passe katten, men har et par ganger måttet lete etter katten for at han skulle slippes ut. Da fikk jeg jo sett meg rundt, men - det var jo ikke av nysgjerrighet, heller av behovet for å finne katten.. Hadde eventuelle kattepassere hos oss kikket seg rundt i andre områder enn nødvendig hadde jeg følt det som overtramp - derfor gjør det heller aldri det i andres hus.
Arlandria Skrevet 1. september 2011 #33 Skrevet 1. september 2011 Jeg hadde nok sett meg litt rundt i stuer, kjøkken osv. bare for å se. Jeg syns det er spennende å se hvordan folk lever med tanke på innredning, osv. Legger ikke noe mer i det! Hadde nok holdt meg unna soverom, siden det er særlig privat. Kanskje en bitteliten kikk inn dørsprekken for å se. Som sagt, ikke for å snoke, men kanskje for inspirasjon eller noe slikt. Men skuffer og skap holder jeg meg LANGT UNNA. Jeg ser på det som et grovt overtramp..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #34 Skrevet 1. september 2011 Jeg må innrømme at jeg er sykt nysgjerrig, men jeg har grenser. Har både vært innom en gang om dagen for å mate fisker, katter og slikt, og jeg har bodd i andres hus i lengre tid for å passe på hunder og hester osv. Når det er bare en gang om dagen gjør jeg ikke noe mer enn å gjøre det jeg skal og kanskje se meg om i fellesrommene, men ikke noe mer enn det. Da jeg har bodd hos folk i flere dager om gangen har jeg sett meg litt mer om. Men aldri soverom, og aldri skuffer og skap. Og ta med meg andre folk inn mens jeg har ansvar for å passe på noe, ville jeg ikke gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #35 Skrevet 3. september 2011 Kom ut fra badet splitter naken etter å ha dusjet en gang i leieleilighet, og der hadde husvertn akkurat låst seg inn! Da ble jeg forbanna, oG det føltes veldig ekkelt, som et overgrep at han presset seg innenfor mn private sfære. Han beklaget seg, og jeg fikk understreket at han hadde ingenting med å låse seg inn selv om han har nøkkel skal han inn så skal vi slippe han inn etter avtale!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #36 Skrevet 3. september 2011 fikk nøklene til ei veninne engang fordi jeg bare skulle innom huset hennes og hente noe jeg la igjen ist gang jeg var der... og hun ikke hadde tid til å være med. Jeg fikk en kamerat til å kjøre meg, og han hadde med noen venner. Endte med at vi satt i stua en times tid og så på tv Jeg snoka ikke da, for jeg hadde vært der mange ganger tidligere, og det er ikke så mange ting der heller.... men er jeg alene hos noen venninner (jeg har aldri vært husvakt da) så kan det hende jeg snoker litt! Men jeg går ikke inn i skap og skuffer...
pantora Skrevet 3. september 2011 #37 Skrevet 3. september 2011 Nei, hadde ikke turt... Og hadde jeg gjort det, hadde jeg hvertfall ikke innrømmet det!
Ethereal Skrevet 3. september 2011 #38 Skrevet 3. september 2011 Jeg reagerer på hvor frekke folk er, og at dere unnskylder dere med at dere er "litt nysgjerrige". Det er noe som heter selvkontroll, og de fleste mennesker er utrustet med det. Dersom noen snoket gjennom mine ting, inviterte andre inn eller ble der over lengre tid hadde jeg reagert. Det er IKKE greit. Når man avtaler med andre mennesker om at de skal passe på dyr og planter, så forventer jeg at de er såpass respektfulle av de gjør oppgaven sin uten å ta seg friheten å snoke rundt. Det hanlder forøvrig ikke om at jeg har masse skummelt som jeg ikke ønsker at anfre skal se, og jeg syns det er utrolig merkelig med mennesker som mener at man ikke skal ha private ting liggende fremme når man har husvakt. 3
Ellevill Skrevet 3. september 2011 #39 Skrevet 3. september 2011 Jeg snoket en gang da jeg var 12 år eller noe slikt og skulle vanne blomster for en ferierende nabo. Hadde ALDRI gjort det nå. Skulle ta inn post og noe annet for ei venninne i sommer, og fikk nøkkel for å låse dette inn. Ble plutselig usikker på om jeg skulle vanne planter også (husket ikke hva jeg hadde fått beskjed om) og tok en rask titt på stue og kjøkken for å sjekke om det var noen potteplanter der. Jeg følte tilogmed det ubehagelig - fatter ikke at voksne mennesker snoker rundt i andres hus. Jeg er skikkelig nysgjerrig, men et sted går grensen!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #40 Skrevet 17. september 2012 Så frekt! Nei, jeg går kun i de rommene jeg trenger for å passe dyra. Hva har jeg i resten av huset å gjøre? Noen folk er rett og slett veldig rare! Enig. Jeg blir litt sjokkert av å lese svarene her inne, visste ikke at det så vanlig å snoke i andres saker og tine. Hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre det, og dessuten så interesserer det meg ikke i det hele tatt. Jeg bryr meg rett og slett ikke nok til å snoke i andres ting. Noen folk er sære, ja! Anonym poster: d5b7ae46c18594aa1f6b9c1674dc258f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå