Gunilla Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Det nærmer seg 1. søndag i advent, og det er på tide å hente fram adventsstaken. Har egentlig lyst på en adventsstake som er litt annerledes - i den grad en adventsstake kan bli annerledes, selvsagt. Beskriv adventsstaken din for oss! En vanlig smijerns? Arvegods? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Smijern, akkurat slik som jeg vil ha den (lik mammas) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 For ett par år siden satte mamma fram ett fat med masse lilla steiner og fire telys. Det ble kjempefint, og i alle fall annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har fire små sinkbøtter med små kubbelys i også har jeg limt på en stjerneanis på hver sinkbøtte. Har ikke en fast adventsstake, men prøver å variere for hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg kjøpte min på SparKjøp for noen år siden. Den er i hvit porselen(?) med en liten engel som sitter på midten. Den er formet fom en bro med to lys på hver side av engelen, jeg synes den er kjempe søt. Ellers har mamma en som jeg synes er kjempe fin. Den er i messing og formet som et juletre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Har ikke noen adventsstake, men leter etter the adventslysestake. Tror nok kanskje jeg ender opp med noe egenkomponert, i retning av det Miss Marple nevner. Og aller viktigst skal alt (bortsett fra lysene) være i ikke-brennbart materiale! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 Har kjøpt meg en lysestake på Nille jeg, som får fungere som adventsstake. Den er i stål, er buet som en bro og har fire holder til lys på. Kjøpte med fire glassmasjetter med enkel julekrans påtrykket som jeg skrudde fast i lysholderne og kjøpte fire høye, ruglete langlys i lilla! Det jeg likte best var at den var enkel og grei, og også kan brukes ellers i året. Ikke en tradisjonell adventsstake, da den står i bru, slik at lysene har forskjellig høyde, men det brenner vi til tenker jeg!! Får jo bare brenne mer på den første, slik at lysene allikevel "stiger" i høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå