Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Har hørt at akupunktur kan hjelpe om man sliter med å bli gravid. Kan noen fortelle meg på hvilken måte det hjelper? Hva om man ikke har fått tilbake mensen etter å ha sluttet med p-pillen, hjelper det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Akkurat hvordan akupunktur hjelper tror jeg du må snakke med en akupunktør om. Uten at jeg har noe særlig kunnskap om akupunktur, så vet jeg at det går det på å trigge og stimulere ulike prosesser i kroppen. Ulike punkter på kroppen som man setter nålene i, stimulerer ulike prosesser. Vet at akupunktur har en dokumentert effekt i forhold til å forbedre sædkvaliteten. For oss kvinner kan akupunktur f.eks. stabilisere menstruasjonssyklusen - og det var vel egentlig noe i den retningen du egentlig spurte om. Kanskje noen andre kan svare litt mer detaljert enn meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg gikk til akupunktør pga. lange og uregelmessige sykler. Det var heller ikke sikkert om jeg hadde eggløsning. Etter ak. har jeg 28-30 dagers sykler med eggløsning ca dag 14. Det er nå 9 mnd siden siste beh., så JA, det hjelper! Nå vet ikke jeg om jeg var veldig heldig med akupunktøren, men han jeg hadde kunne garantere at syklusen ville komme i orden :D Jeg vil absolutt anbefale det, jeg måtte ha 8 beh., men det var SÅ verdt hver en krone :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå