Gå til innhold

Hvordan velge riktig ring?!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Men tenk deg hvis mannen i ditt liv tilbyr deg en ring du rett og slett synes er det styggeste du har sett (valgt i beste mening og ja, de finnes i alle prisklasser, så det er ikke pris det kommer an på). Og så kunne duikke fortelle det til han som liksom skal være din beste venn fordi han kunne bli såret. En ganske vond følelse spør du meg. I vårt forhold er ærlighet viktig. Vi later ikke som ting vi ikke liker er fint selv om vi er kjærester - kanskje jeg ville gjort det i begynnelsen, men ikke i forhold til en mann som skal være min nærmeste.

Desverre er ikke alle menn (eller kvinner) like flinke til å se hva andre synes er fint. Er du 100% sikker i din sak, kjøp ring på forhånd. Er du 0.1% i tvil, vent.

For noen av oss er det vanskelig å takle når forventninger ikke innfris. Sikkert overfladisk, men vi er alle forskjellige og forhåpentligvis har vi partnere som matcher disse forskjellighetene. Jeg synes at dere som svarer at "hvis dere elsker hverandre så er alt annet bagateller" muligens er litt naive eller veldig heldige.

p.s. Har dere sett den Sex og singelliv episoden der hovedpersonen finner ut at hun skal bli fridd til med en ring hun synes er helt feil. Og at hvis han har valgt den ringen, vet han da egentlig noe om henne? Stakkars gutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan slå litt feil, for noen foretrekker fakisk gult gull.

Vel!

En diamantring i hvitt gull er svært så klassisk, og jeg tror vel neppe at selv de som foretrekker gult gull i sin diamantring ville rynket på nesen om de ble fridd til med en diamantring, selv om den var i hvitt gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...