Nigella Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Hva i alle verden skal vi finne på til nevøene i år? Er det noen som har gode ideer, så er jeg veldig taknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Det eneste jeg kommer på er gavekort fra en musikkforretning. Det er ikke så lett å vite hva de ønsker seg i den alderen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg tror også gavekort på CD, DVD eller PC-spill er "bankers". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Silkeboxere er en hit her i huset! Tøffe t-sjorter. eller gavekort på cd/pc- spill/ps-spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Gavekort på CD - absolutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Mansjettknapper! Masse kule i juggel og strass til rundt 300,- Samler de på bestikk eller servise, så kjøp en del til det -evt. la de begynne å samle nå. 18-åringen har forhåpentlig vis ikke så lenge igjen på gutterommet før han flytter hjemmefra; da trenger man alt! Masse fine ting med kul design til kjøkken på markedet. Ullpledd. Bilder. Lommelykt. Er jeg usikker pleier det bli noe i ull, kunst eller noe med god design. Trenger ikke bli veldig dyrt, men heller noe lite og fint enn noe stort og stygt som aldri blir tatt frem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 Carlings har masse tøffe t-skjorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 27. november 2003 #8 Del Skrevet 27. november 2003 Gavekort på CD er helt toppers - den går vi for. Eller kanskje kontantkort, illefall til 15-åringen (hvis han har ringkontant da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 27. november 2003 #9 Del Skrevet 27. november 2003 Gavekort på cd, dvd eller Pc-spill Stylingprodukter til hår parfyme/aftershave Kjøkkenting (blir fort dyrt å handle alt når man flytter ut!) Tøffe skjorter/t-skjorter eller lignende. Tja.. det var det jeg kom på i farten! :D Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 28. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 28. november 2003 Mange gode forslag her. Gave kort på cd eller tøff T-skjorte er nok mest aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 28. november 2003 #11 Del Skrevet 28. november 2003 Carlings har masse tøffe t-skjorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå