Gå til innhold

Rød på penis hodet og på forhuden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med min kjæreste i over et år nå og ikke hatt noen andre partnere siden vi ble sammen, heller ikke han har det.

men i to dager nå har han hatt svie på penis hodet og er rød fra toppen på hodet og litt nedover på forhuden. det er en ganske sterk lukt der også?

hva kan det være? jeg får han ikke til legen! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da får han bare ha vondt og svie intill han finner ut at han burde komme seg til lege

Var jeg deg,ville jeg krevd kondom, da det kan være soppinfeksjon (eller annet....)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosenknoppen

Uffda.. Betennelse kanskje.. ellers er det jo faktisk sånn at det kan ta lang tid før det kommer noen symptomer på kjønnssykdom etter smitte.. Lege er nok det lureste uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd ryddet for disuksjon om ortografi, særskriving og tegnsetting. Vi har eget underforum for sånt.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan si til ham at hvis det er en bakteriell infeksjon, og han ikke går til legen og får behandling for det, kan han risikere at det går koldbrann i den og at han må amputere. Det burde få ham på bedre tanker. (Det er minimal sjanse for at det skal skje, men det trenger du jo ikke å si. Men det er nok det beste for både han og deg at han får undersøkt hva det er, så da er det vel ikke så ille med en hvit løgn ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Canesten på apoteket. Om du har hatt sopp så kan han ha blitt smittet. Typen min har hatt det samme problemet, og etter noen dager med Canesten kremen så var det borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...