Gå til innhold

Smerter under sex


dvleos

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg har et problem jeg har opplevd flere ganger. Har ofte slitt med urinveisinfeksjon. Underveis da har vi ikke sex siden jeg føler det blir verre av det. MEN, etterpå er det et sant helvete å ha sex de første gangene. Det kjennes ut som om jeg er MYE trangere og det gjør rett og slett skikkelig vondt når han skal forsøke å komme inn i meg. Det går som regel over etter et par minutter når han er forsiktig, men blir fort sår igjen og. Nå er vi inne i en sånn periode og det er SÅ slitsomt, jeg er glad i sex, har lyst på sex, men når alt kommer til alt er det jo bare smertefullt. Vi må ta det veldig rolig for å slippe smerter, og det er jo så kjedelig.. :( Og sånn er det ofte et par uker etter. Om vi har sex jevnlig. Hvis ikke tar det enda lenger tid.

Er det noen flere som sliter med det? Er det normalt? Hva kommer det av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest otrivin

Har du gått på antibiotika for det? Det kan gi soppinfeksjon og da kan det være vondt å ha sex.

Du kunne jo evt. prøvd en soppkur uansett, er jo ikke skadelig.

Ellers har jeg jo også vært litt sår noen ganger hvis jeg har hatt det, men tror ikke det var så ille som det du beskrev da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått på antibiotika for det? Det kan gi soppinfeksjon og da kan det være vondt å ha sex.

Du kunne jo evt. prøvd en soppkur uansett, er jo ikke skadelig.

Ellers har jeg jo også vært litt sår noen ganger hvis jeg har hatt det, men tror ikke det var så ille som det du beskrev da :P

Nei, har ikke gått på antibiotika for det, har aldri vært noe verre enn at jeg flyr på do hele tiden. Sjeldent sviing eller noe sånt.

Nå vet jeg jo ikke om det har noe med det å gjøre i det hele tatt forsåvidt, jeg har ikke gått lenge uten sex på mange år.

Edit: sist jeg gikk lenge uten sex var når jeg var 15 år.. Altså når jeg var jomfru. Så det trenger jo virkelig ikke å være den infeksjonen heller.

Endret av dvleos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut for meg at du ikke har blitt kvitt uvi-en din ordentlig? Jeg har vært svært plaget av dette, og har vært nødt til å ta antibiotika hver gang. Sex under uvi er IKKE godt, dette kjenner jeg til. Men ta en antibiotikakur ved neste uvi, det blir så mye bedre, og så er du sikker på at du blir kvitt det for godt! Av og til kan ubehandlet uvi utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, og det vil du så absolutt ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut for meg at du ikke har blitt kvitt uvi-en din ordentlig? Jeg har vært svært plaget av dette, og har vært nødt til å ta antibiotika hver gang. Sex under uvi er IKKE godt, dette kjenner jeg til. Men ta en antibiotikakur ved neste uvi, det blir så mye bedre, og så er du sikker på at du blir kvitt det for godt! Av og til kan ubehandlet uvi utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, og det vil du så absolutt ikke ha.

Takk for svar! Jeg lover å ta turen til legen neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...