Gå til innhold

Jule gave til en 85 år gammel dame???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hudkrem?

Hjemmebakt brød med tomatsild på krukke?

Tynne ullsokker

Nattkjole

dusjkrakk

Leselampe

I fjor ga jeg rett og slett en pose twist til min bestemor. Hun er ganske senil og bor på sykehjem, har fremdeles hele kremen fra i fjor og trenger ingen ting...

Uansett; gi noe som kan brukes opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med 1/2 eller 1/4 flasker med vin?

Hjemmelaget snop - eller litt god sjokolade el.

Enig med Poirot .. gi noe som kan brukes/spises/drikkes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lydbok

Synes det var smart med flere små flasker vin, så kan man ta en når man har lyst på uten å måtte åpne en helflaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kurv med rød sløyfe på. I den legger du konfekt, marmelade, kjeks, god kaffe, sild, ost, julekaker og andre godsaker.

Og en flaske portvin. Gamle damer skal ha portvin og sigar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vonnie Ikke på logget

Tusen takk for fine tips...

Ho bor forresten hjemme...ikke på gammle hjem!

Men jeg likte den ideen om kurv , med masse fin i!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som kan gjøre det lettere for henne på kjøkkenet. Gamle damer har ofte kjøkken som bærer preg av at det ikke er kjøpt noe nytt på 20 år. Når de kommer oppi årene har de ikke så lett for å gjøre ting som før, og trenger egentlig hjelp til å gjøre kjøkkenet mere praktisk. En vannkoker kan være et eksempel. En god knivsliper (sånn man bare drar kniven gjennom) eller kanskje en ny kniv (knivene er som oftest 50 år gamle og kan ikke skjære i varmt smør engang..). Bruk øynene, og se hva hun kunne ha nytte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god knivsliper (sånn man bare drar kniven gjennom) eller kanskje en ny kniv (knivene er som oftest 50 år gamle og kan ikke skjære i varmt smør engang..). Bruk øynene, og se hva hun kunne ha nytte av.

:ler::ler: Det trenger de jo ikke, den de har var jo den beste de fikk tak i for 50 år siden og selv om man må klemme kniven gjennom brødet er det ikke noe i veien med den! :ler::ler:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:ler:  :ler: Det trenger de jo ikke, den de har var jo den beste de fikk tak i for 50 år siden og selv om man må klemme kniven gjennom brødet er det ikke noe i veien med den! :ler:  :ler:  

:nisse:

:enig::enig:

Jeg har funnet ut at det er best å spørre, jeg. Mormor har gjerne tenkt ut noe som jeg kan kjøpe, og da er det ikke særlig pop om jeg gir noe annet...

Har hun mot formodning ikke noe forslag, har jeg tenkt på

- te

- gode skinnhansker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...