AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #1 Del Skrevet 30. august 2011 Siste 2 ukene har jeg drømt at jeg er gravid 9 av 14 netter.. Jeg har ikke veldog lyst på barn heller, jeg har heller ikke kjæreste. Noen som vet hva grunnen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 Siste 2 ukene har jeg drømt at jeg er gravid 9 av 14 netter.. Jeg har ikke veldog lyst på barn heller, jeg har heller ikke kjæreste. Noen som vet hva grunnen kan være? i den alternative verden sies det at drømmer om fødsler/graviditet betyr at det vil skje noe nytt, en endring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. september 2011 #3 Del Skrevet 20. september 2011 at noe nytt er på vei, og at du må gjøre klart og plass i livet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentle Skrevet 20. september 2011 #4 Del Skrevet 20. september 2011 Eller du hadde ubeskyttet sex for to uker siden?? Ta en graviditetstest så får du svaret Drømmer kan ikke forteller noe som helst om framtiden, men kan fortelle litt om hva underbevisstheten arbeider med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 20. september 2011 #5 Del Skrevet 20. september 2011 ååh.. flaut! La linken ut på feil tråd Her er den iallefall! : Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 Drømmer kan ikke forteller noe som helst om framtiden, men kan fortelle litt om hva underbevisstheten arbeider med. Drømmer kan så absolutt fortelle hva som vil skje i framtiden, det skjer meg veldig ofte. Men det er også sant at det drømmer er et resultat av underbevisstheten, kan være bearbeiding av følelelser, veiledning, osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobben70 Skrevet 1. oktober 2011 #7 Del Skrevet 1. oktober 2011 Drømmer kan så absolutt fortelle hva som vil skje i framtiden, det skjer meg veldig ofte. Men det er også sant at det drømmer er et resultat av underbevisstheten, kan være bearbeiding av følelelser, veiledning, osv. Dette er feil. Hvordan kan drømmer fortelle om noe som ennå ikke er skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er umulig å fortelle hvordan.. men det skjer. Jeg drømte senest for en mnd siden at pappaen min fikk problemer med helsen.. og jeg fikk rundt med en konstant følelse av nå kom noe til å skje snart. En uke senere fikk han atrieflimmer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. oktober 2011 #9 Del Skrevet 1. oktober 2011 Dette er feil. Hvordan kan drømmer fortelle om noe som ennå ikke er skjedd? Det kalles forutanelse. Det finnes mange som er sanndrømte. Dette er dog ikke på nivå som "jeg drømte at jeg drakk et glass melk, også drakk jeg et glass melk dagen etter, derfor er jeg sanndrømt". Hvordan drømmer kan fortelle hva som vil skje aner jeg ikke, jeg vet bare at det skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobben70 Skrevet 1. oktober 2011 #10 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det kalles forutanelse. Det finnes mange som er sanndrømte. Dette er dog ikke på nivå som "jeg drømte at jeg drakk et glass melk, også drakk jeg et glass melk dagen etter, derfor er jeg sanndrømt". Hvordan drømmer kan fortelle hva som vil skje aner jeg ikke, jeg vet bare at det skjer. Av alt det som drømmes er det klart at noe av det vil skje i fremtiden. Men ingen kan drømme og forutsi hva som kommer til å skje. Det er bare helt tilfeldig. Mesteparten av det vi drømmer er satt sammen av ting vi har opplevd og ting vi tenker på i øyeblikket. "Sanndrømete" drømmer like ofte feil som de drømmer rett. Bare tull!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. oktober 2011 #11 Del Skrevet 1. oktober 2011 Av alt det som drømmes er det klart at noe av det vil skje i fremtiden. Men ingen kan drømme og forutsi hva som kommer til å skje. Det er bare helt tilfeldig. Mesteparten av det vi drømmer er satt sammen av ting vi har opplevd og ting vi tenker på i øyeblikket. "Sanndrømete" drømmer like ofte feil som de drømmer rett. Bare tull!! Vi snakker i umiddelbar fremtid. Nå er det også slik at drømmer ikke er bokstavlige, men det er symbolikken i drømmen som betyr noe. Jeg sier ikke at alt jeg drømmer skjer, jeg sier at det er fullt mulig at drømmer er en forutanelse. Tull på deg selv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobben70 Skrevet 1. oktober 2011 #12 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vi snakker i umiddelbar fremtid. Nå er det også slik at drømmer ikke er bokstavlige, men det er symbolikken i drømmen som betyr noe. Jeg sier ikke at alt jeg drømmer skjer, jeg sier at det er fullt mulig at drømmer er en forutanelse. Tull på deg selv! Jada, klart man kan "tolke" drømmer slik at de på en eller annen måte blir sanne. Det er jo på samme måte som horoskop, de sier ingenting, men likevel passer de til alle. Man kan ikke får noe ut av drømmer, utenom at man enten tolker de i etterkant som at "det var det det betydde ja", eller at man "får" dem til å gå i oppfyllelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. oktober 2011 #13 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jada, klart man kan "tolke" drømmer slik at de på en eller annen måte blir sanne. Det er jo på samme måte som horoskop, de sier ingenting, men likevel passer de til alle. Man kan ikke får noe ut av drømmer, utenom at man enten tolker de i etterkant som at "det var det det betydde ja", eller at man "får" dem til å gå i oppfyllelse. Nå misforstår du veldig tolkninger av drømmer, dette er ikke noe man sitter å tolker på egenhånd. Ofte er betydningen av symbolikken av det man drømmer den rake motsetningen. Igjen, jeg sier ikke at alt man drømmer skjer, jeg sier at det er mer til drømmer enn det du mener. Jeg tolker drømmene dagen etter jeg har drømt, ikke 2 mnd etterpå. Noen ganger er det "bare" en drøm, mens andre ganger er det veldig konkrete ting som skjer i kort tid etterpå, ikke nødvendigvis med meg personlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. oktober 2011 #14 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er som oftest underbevissheten som prøver å fortelle deg noe. Jeg drømte flere netter at jeg drepte et lite barn. Det var helt grusomt og jeg våknet med svette og vondt i magen. Leste om drømmebetydning og det fortalte meg at jeg var i ferd med å miste barnet i meg selv. At jeg "drepte" mitt indre barn. Dette var en periode jeg var ekstremt stresset og kun fokuserte på jobb og voksenting. Jeg har alltid vært barnslig(som at jeg liker Playstation, Dinsey tegnefilmer og animasjonsfilmer, Donald Duck etc) Ble så stresset av drømmen at jeg med en gang roet meg ned og tok meg tid til å være tullejente igjen; Har aldri drømt den drømmen siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunberit Skrevet 6. oktober 2011 #15 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg drømte en virkelig levende drøm om at jeg fikk en sønn, med blondt hår, en januardag 2010. Drømmen var så virkelig! Fortalte om den til samboeren min til og med, og tenkte på den ofte. Fikk positiv graviditetstest noen uker senere.... Og det var virkelig ikke et planlagt barn! Nå ligger han her ved siden av meg:) Med blondt hår Drømte drømme ca rundt befruktningstidspunktet, noe jeg ikke hadde aning om da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobben70 Skrevet 7. oktober 2011 #16 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg drømte en virkelig levende drøm om at jeg fikk en sønn, med blondt hår, en januardag 2010. Drømmen var så virkelig! Fortalte om den til samboeren min til og med, og tenkte på den ofte. Fikk positiv graviditetstest noen uker senere.... Og det var virkelig ikke et planlagt barn! Nå ligger han her ved siden av meg:) Med blondt hår Drømte drømme ca rundt befruktningstidspunktet, noe jeg ikke hadde aning om da. Ehhh....javel Du har sikkert drømt noe som ikke har skjedd også? Hva vil du frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekerilar Skrevet 8. oktober 2011 #17 Del Skrevet 8. oktober 2011 Igjen, jeg sier ikke at alt man drømmer skjer, jeg sier at det er mer til drømmer enn det du mener. Det er umulig at 6 milliarder mennesker kan drømme hvert døgn uten at noen av disse drømmene passer med senere hendelser. Dette er sannsynlighet. Hva mer enn statistisk sannsynlighet kan vi få ut av drømmene? På hvilken annen måte kan drømmer si noe om fremtiden enn det fantasi kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 8. oktober 2011 #18 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er umulig at 6 milliarder mennesker kan drømme hvert døgn uten at noen av disse drømmene passer med senere hendelser. Dette er sannsynlighet. Hva mer enn statistisk sannsynlighet kan vi få ut av drømmene? På hvilken annen måte kan drømmer si noe om fremtiden enn det fantasi kan? Jeg sier dette for siste gang: Droemmer er sjeldent bokstavlige, selv om de ogsaa noen ganger er det. Det er ikke snakk om at jeg droemmer at jeg skal til Kreta, ogsaa kjoper jeg meg en billett 2 uker senere og er "sanndroemt". Det er som oftest snakk om symbolikken i droemmene, og hva symbolikken betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekerilar Skrevet 9. oktober 2011 #19 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er som oftest snakk om symbolikken i droemmene, og hva symbolikken betyr. Og det er jo opp til hver enkelt å bedømme, så da er det ikke lenger snakk om "sanndrømt". Da er det bare å drømme noe, tolke det til hva man vil, også er det en statistisk mulighet for at dette passer på en eller annen måte med senere hendelser. Med andre ord kan ikke drømmer si noe om fremtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 9. oktober 2011 #20 Del Skrevet 9. oktober 2011 Verre med meg .. i natt drømte jeg at frisøren sa til meg "Ja, du er gravid, er du ikke?" ... og er IKKE gravid, jeg har voksne barn og er ferdig med babyer for lengst. Lurer på hva DET betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå