AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har virkelig enorm tannlegeskrekk. Jeg legger meg ned på gulvet straks jeg kommer inn og hyler som en baby og rullegardinen går fullstendig ned. Har prøvd store doser med vival, gå til tannlegen godt brisen osv men det har ikke hjulpet i det hele tatt. Imorgen (eller teknisk sett idag) skal jeg prøve med lystgass... Noen som vet hvordan de gjør det? Er det ubehagelig? Får man noe så man ikke er helt idiot i hodet resten av dagen etterpå? Hjelper det hvis man er EKSTREMT redd liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har virkelig enorm tannlegeskrekk. Jeg legger meg ned på gulvet straks jeg kommer inn og hyler som en baby og rullegardinen går fullstendig ned. Har prøvd store doser med vival, gå til tannlegen godt brisen osv men det har ikke hjulpet i det hele tatt. Imorgen (eller teknisk sett idag) skal jeg prøve med lystgass... Noen som vet hvordan de gjør det? Er det ubehagelig? Får man noe så man ikke er helt idiot i hodet resten av dagen etterpå? Hjelper det hvis man er EKSTREMT redd liksom? Det er ikke ubehagelig, men om det virker bedre enn benzodiazepiner er vanskelig å si. For noen fungerer det, for andre ikke. Husk uansett at jo lenger du utsetter tannlegebesøkene, jo større sjanse er det for at det blir verre neste gang du skal dit. Det er uansett ikke veldig vondt hos moderne tannleger og takk ja til bedøvelse. Det verste jeg vet hos tannlegen er å ta røntgen. De der biteskivene er så svære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Del Skrevet 29. august 2011 Det med røntgen hater jeg og!!! Hahha, aldri funnet noen andre som ikke liker det. Pleier å få sår på sidene av tungen der som varer i flere uker etterpå.. -.- Vet ikke helt hva jeg er redd for liksom, er ikke noe spesielt, bare blacker helt ut... Mener kanskje det kan være fordi jeg hadde angst før også forsvant det, men så plutselig ble jeg bare redd for tannlegen. Haha, og nå bare.. Ja. Også tror jeg at tannen min kommer til å knuse hvis de prøver å trekke den og at det ender med at jeg må ta røttene i narkose, så da tenker jeg liksom.. Hvorfor sitte og lide meg gjennom redselen hvis jeg likevel må gjøre noe i narkose, hvorfor ikke bare ta hele shiten der Også har jeg kun hatt et påbegynnende hull tidligere, og nå har jeg sånn 6 hull og en "knust" tann.. Og en som knakk i forbindelse med vold med midlertidig fylling på. Dritt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå