Gå til innhold

Legen sier jeg trolig har Bakteriell Vaginose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var til Gynekolog for noen prøver, og fikk beskjed om at Gyn mente det luktet kraftig av meg. Fikk resept på medisin for Bakteriell Vaginose. Men jeg har ikke merket noe spesielt, ikke samboeren min heller (han sier det lukter kraftigere etter sex, noe jeg også såvidt merker, men dette er jo ganske vanlig?)

Jeg har ikke lyst til å sette i gang noe overbehandling som gjør at jeg kanskje får dette oftere. De fleste nettsteder sier det går over av seg selv. Og så lenge jeg ikke merker noe særlig selv...?

Noen andre som har erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har hatt dette så lenge at du ikke merker noe til det selv? Dersom gynekologen har undersøkt deg, og tatt prøver ville jeg gått gjennom behandling. Du har ansvaret for din egen kropp, og hadde jeg vært deg ville jeg tatt råd fra legen alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, prøvene var for noe annet. Gyn ga meg resepten ene og alene basert på egen oppfatning av lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke gynekologen så tegn til dette når h*n undersøkte deg? F.eks gjennom at livmoren var mer irritabel (eller hva enn det nå het) enn til vanlig og gjennom utfloden din? :)

Jeg ville behandlet det etter gynekologens råd. Bakteriell vaginose fører vel til at det lukter mer etter sex fordi det kommer i kontakt med sperm? Jeg syns ikke det vanligvis lukter kraftigere etter/under sex når alt er som det skal der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...