AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg velger å skrive som anonym akkurat nå. Håper jeg allikevel blir tatt alvorlig. Jeg har alle klassiske symptom på narkolepsi, men gikk ikke til legen før jeg var helt på felgen. Noe som har medført at jeg i en periode nå har vært sykemeldt. Nå er jeg 50% sykemeldt, og har ikke overskudd til å jobbe mer enn det slik situasjonen er. Fastlegen min har henvist meg til nevrologisk poliklinikk for å få stilt diagnose, men jeg ble fryktelig lei meg da jeg fant ut at det er 30 ukers ventetid på Rikshospitalet. Jeg lurer da på om det er andre narkoleptikere her inne som har tips og råd til hva jeg kan gjøre for å forbedre søvnkvaliteten, og da også livskvaliteten min i denne venteperioden? Kosthold, trening, naturpreparater jeg kan bruke? Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. august 2011 #2 Del Skrevet 29. august 2011 Noen tips her kanskje. http://debatt.sol.no/content/narkolepsi-med-katapleksi-noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #3 Del Skrevet 31. august 2011 Ingen fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå