Lofotdorsken Skrevet 29. august 2011 #1 Del Skrevet 29. august 2011 Er det noen som kan tipse meg om en god akupunktør i Oslo? Føler at det er så mange useriøse aktører, at det hadde vært trygt å fått en anbefaling. Sliter med spenninger i rygg og nakke (som de fleste andre)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #2 Del Skrevet 29. august 2011 Lillestrøm akupunkturklinikk er veldig bra, bare 11 min med toget. Den er stengt pga flytting akkurat nå, men åpner igjen innen en mnd, 1 og 1/2. Anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotdorsken Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2011 Oj, Lillestrøm er litt langt å dra, tror jeg. Noen andre erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #4 Del Skrevet 30. august 2011 Oj, Lillestrøm er litt langt å dra, tror jeg. Noen andre erfaringer?? Hvis du er i nærheten av Oslo S eller Nationalteateret, så er det raskere med tog til Lillestrøm enn t-bane til Blindern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå