Gå til innhold

Lage noe nytt med kyllingfilet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kjempelei av å grille kylling, putte den i pitabrød og i gryteretter. Supper har jeg ikke lyst på.

Er det flere valg igjen da?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Du kan lage kylling med ris og grønnsaker/salat.

Kyllingsalat med salat og druer.

Kylling med spagetthi.

Er vel egentlig bare å være kreativ :)

Skrevet

Ovnsbakt kyllingfilet med ost og rømme, surret i bacon.

Skrevet

Takk for svar :)

Orker ikke gå på butikken for å kjøpe spagetti, og har bare fullkornris (utrolig kjip ris! forressten)

Men tja, grønnsaker ja hm...

Tar imot flere kreative råd :)

Skrevet

Ovnsbakt kyllingfilet med ost og rømme, surret i bacon.

Hvordan gjør jeg dette?

Det hørtes kjempegodt ut :)

Skrevet

Jeg leter etter en oppskrift på en indisk rett. Det er kyllingfilet skjært i terninger og stekes sammen med cashew eller pinjekjerner som stekes i en slags sterk saus som man lager av diverse krydre og urter. Lurer på om det er litt vårløk i også?

Den serveres med ris, og er veldig god :)

Man kan også lage en salat eller dampe grønnsaker ved siden av.

Dumt jeg ikke har funnet oppskriften enda, men med litt fantasi kan man lage noe lignende selv?

Skrevet

ovnsbakt Tacokylling!

En boks rømme eller creme fraiche, litt hvetemel og litt melk og en pose tacokrydder. Som du bare kræsjer sammen til en saus og heller over kyllingfilet og putter den i ovnen i 20min!

Så kan du toppe den med ost og tortillachips :) det er himmelsk og funker også med torsk.

Skrevet
Denne retten er helt nydelig! Men du må mest sannsynlig handle litt da, og det er ikke alle butikker som har mascarpone :tristbla:
Skrevet

Jeg leter etter en oppskrift på en indisk rett. Det er kyllingfilet skjært i terninger og stekes sammen med cashew eller pinjekjerner som stekes i en slags sterk saus som man lager av diverse krydre og urter. Lurer på om det er litt vårløk i også?

Den serveres med ris, og er veldig god :)

Man kan også lage en salat eller dampe grønnsaker ved siden av.

Dumt jeg ikke har funnet oppskriften enda, men med litt fantasi kan man lage noe lignende selv?

Det kan være Murgh Achaari? :)

Skrevet

Det kan være Murgh Achaari? :)

Kanskje det? :)

Du har ingen link å komme med? Jeg prøvde å søke på google, men jeg fant ingen bilder...

Skrevet

Å, nå fant jeg den

men det var ikke den jeg så etter. Men den så god ut den også, da :)
Skrevet

Dette er en tråd for meg :)

Skrevet

Bank kyllingfilet flat, smør på Snøfrisk eller skiver med mozarella og hvitløk og urter. Rull sammen, stek i panna og fullfør i ovnen. Serveres med grønnsaker og annet tilbehør etter smak. Couscous og asparges er ypperlig til.

Skrevet

Jeg og min venn Toro har funnet mange flotte kyllingretter vi har laga sammen! :-) Feks kylling tandoori!

Gjest Survival
Skrevet

Kyllingfilèt smaker tusen ganger bedre når den er fylt med urter og ost inni, og surret i bacon og deretter stekt på stekepanna i litt olivenolje. Det er sykt hvor mye små detaljer og smaker kan løfte en helt vanlig rett. Og det kan du jo servere med hva som helst, ris som du har f.eks.

Skrevet

Denne tråden må jeg ha på mine innlegg. :) Jeg er alltid på jakt etter nye måter å tilberede kyllingfilet på, da jeg ikke er spesielt glad i det, men vet det er sunt.

Skrevet

Denne retten er helt nydelig! Men du må mest sannsynlig handle litt da, og det er ikke alle butikker som har mascarpone :tristbla:

Dette såg veldig godt ut! :)

Skrevet

Lag fullkorns couscous (fåes kjøpt på de fleste butikker, ihvertfall Meny). Stek kyllingfilet i biter, kryddre med salt og pepper. Tilsett andre grønnsaker som f.eks litt rødløk, paprika, ol.l Tilsett couscousen i panna når kylling er ferdig, bland godt, og rør inn evnt litt pesto eller skvis over en sitron.

Skrevet

Dette såg veldig godt ut! :)

Det er det også! :) Det har virkelig blitt en favoritt hos meg og samboeren, og alle jeg har servert det til har vært veldig fornøyde. Sausen kan også brukes som pastasaus med kjøttdeig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...