Gå til innhold

blir behandlet veldig urettferdig/ikke bra..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes absolutt du bør flytte! Tiden du har sammen med hesten din skal jo være hyggelig! Virker slitsomt og leit å måtte gå rundt å forholde seg til denne nye stalleieren.. Lykke til! Håper du finner en løsning du trives med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar!

Ja, er veldig på å flytte altså, selv om det har vært overdrevent hyggelig og koselig med stalleier siste dagene (bortsett fra episoder skrevet om tidligere). Men det er det som er. Det virker overdrevent. Falskt.

er nok mye mulig det blir flytting ja, skal man betale så mye for en hobby en elsker, skal det jaggu være verdt det også!

Skrevet

oppdatering: fremdeles har ingenting av de tingene de lovet de skulle ordne skjedd. ingen knagg, ingen skap, ingenting. de lovet på tro og ære, men tror det ikke før jeg får se det. (det har vært lovet ting før, som ikke ble holdt). eneste som har skjedd, er at jeg har smått begynt med timene mine igjen, fordi det ikke var nok påmeldte til hun som fikk kurset mitt, så hun avlyste, og når en av de gamle elevene spurte meg, så jeg ja. altså, jeg har ikke fått tilbake kurset av ny stalleier, men ble spurt av en elev.

jeg var å så på den andre stallen i forrige uke, og den var nydelig ift der jeg er nå! egentlig veldig pen stall, stor ridebane, litt skjev men det er den jeg bruker i dag også, store havner med gressområder enkelte plasser, noen av havnene var litt sølete, men det er den jeg bruker nå også, bare mindre, og man kunne ri rett ut i skogen fra stallen! ingen veier, ingenting. også var den billigere, og inkluderte mer. :) men nå har jeg jo i alle fall fått tilbake en elev på ridesenteret, men allikevel..

Skrevet

Syns den andre stallen hørtes ut som himmelen i forhold :) Blir spennende å se hva du bestemmer deg for, jeg veit hvertfall hva jeg hadde gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...