MsZ Skrevet 29. august 2011 #1 Del Skrevet 29. august 2011 Måtte bare klage litt! Sitter med 1.skikkelig mensperioden etter at jeg satt in spiral, og jeg funderer seriøst på om jeg kommer til å blø i hjel jeg asså.. Kroppen er helt kake utslitt og jeg svetter som en gris i tilegg til at jeg har fått vondt i halsen og snufser.. Så har mått bevilge meg selv en fridag fra skolen.. Baah..! Ellers er alt bra da Hihi.. Flere som har akutt sytebehov over egentlige bagateller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. august 2011 #2 Del Skrevet 29. august 2011 Stakkars deg! Håper du blir bra snart! Jeg er forskjøla og trøster meg med varm suppe, slitsomt å være i forelesning å måtte sitte å snyte seg, tror mange blir irriterte på meg, men kan ikke gå ut 10 ganger i timen. Syyyyyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 29. august 2011 #3 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg har blødd (mens) i snart 2 uker, Og lurer på om ikke jeg snart er tomm for blod? har lite penger, men måtte idag ty til og kjøpe jern på boks- fordi jeg har jern på rundt 9 fra før. Så ja, jeg sutrer også!!! Straks tom for blod;P og det er ikke lite heller, det liksom fosser hele dagene:p idag rant det faktisk nedover doen jeg satt på,..skjera!;p Endret 29. august 2011 av Chevy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 29. august 2011 #4 Del Skrevet 29. august 2011 God bedring, det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsZ Skrevet 30. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har blødd (mens) i snart 2 uker, Og lurer på om ikke jeg snart er tomm for blod? har lite penger, men måtte idag ty til og kjøpe jern på boks- fordi jeg har jern på rundt 9 fra før. Så ja, jeg sutrer også!!! Straks tom for blod;P og det er ikke lite heller, det liksom fosser hele dagene:p idag rant det faktisk nedover doen jeg satt på,..skjera!;p Woord! Samma her, har heldigvis ikke blødd i to uker ennå da, men det kan bare renne ut av meg mens jeg sitter på do.. jeg mener.. juk..! (og nei, jeg er ikke spesielt pysete asså...) Jeg knasker også jerntabletter for harde livet, og måtte flire for meg selv da jeg sto i butikken i stad og lurte på om gulvet var skjevt.. Gulvet var IKKE skjevt, det var bare jeg som svimla rundt inni butikken.. Folk må jo ha trodd jeg var drita.. Skylder på blodtapet.. hihi.. Håper snart det går over asså.. Serr.. hardt og være jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 30. august 2011 #6 Del Skrevet 30. august 2011 Woord! Samma her, har heldigvis ikke blødd i to uker ennå da, men det kan bare renne ut av meg mens jeg sitter på do.. jeg mener.. juk..! (og nei, jeg er ikke spesielt pysete asså...) Jeg knasker også jerntabletter for harde livet, og måtte flire for meg selv da jeg sto i butikken i stad og lurte på om gulvet var skjevt.. Gulvet var IKKE skjevt, det var bare jeg som svimla rundt inni butikken.. Folk må jo ha trodd jeg var drita.. Skylder på blodtapet.. hihi.. Håper snart det går over asså.. Serr.. hardt og være jente!! haha WORD! alltid plaget meg at ikke gutta må gjennom det samme:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå