AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #21 Del Skrevet 30. august 2011 Uavhengig av grunn, så er jeg enig meg TS i at hun er for tynn. Jeg synes hun virker veldig hyggelig og er flink til å synge, men synes hun er for tynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 30. august 2011 #22 Del Skrevet 30. august 2011 http://www.seher.no/876729/leann-rimes-feiret-bursdagen-ved-aa-vise-bikinikroppen Fikk nærmest sjokk da jeg så de siste bildene av Leann Rimes. Husker henne i Coyote ugly, slank og flott. Nå er hun nærmest en skygge av seg selv. Ser vondt ut. Hva mener dere? Trist, veldig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #23 Del Skrevet 30. august 2011 Synes jenter med så lav fettprosent fort ser maskuline ut. As long as she`s happy, men selv synes jeg det er finere med en mer feminin, slank kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 30. august 2011 #24 Del Skrevet 30. august 2011 Synes jenter med så lav fettprosent fort ser maskuline ut. As long as she`s happy, men selv synes jeg det er finere med en mer feminin, slank kropp. Slik som her? http://www.katpath.com/gallery/d/14237-2/Sirens41.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #25 Del Skrevet 30. august 2011 Det er ingen stor nyhet at mange stjerner blir alt for tynne. Tenk på alt det kroppspresset da? Folk forventer at de skal se perfekte ut og de blir kritisert for hver minste ting. Enten er de for tynne eller så er de for store. Det må være tøft. Kan ikke en gang tenke meg åssen jeg hadde klart det. Å bli kritisert og ha et så stort press på å se mest mulig perfekt ut. Mange stjerner blir jo helt besatt av å trene og spise sunt. Spesielt hvis man begynner å bli litt eldre. Da er det jo yngre, slankere jenter som man må holde tritt med. Er helt enig i at LR er for tynn nå og synes det er synd for hun hadde jo en bra kropp før. Å være tynn og slank er fint, men ikke når bein stikker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 30. august 2011 #26 Del Skrevet 30. august 2011 Halle Berry har drømmekroppen min. Enig i at hun har fin kropp, men Ciara har finere: Se her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå