Gjest care Skrevet 28. november 2003 #21 Del Skrevet 28. november 2003 Vi brukte å oppsøke krisesentre, få ut av damerne som hadde søkt tilflukt der adressene til de fyrene som hadde terrorisert dem og avla så disse mennene en lille kveldsvisitt med balltre og kniv. Angrer ingenting; gjør d gjern igjen :o :o :o Jeg burde ikke, men klarer ikke å dy meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #22 Del Skrevet 28. november 2003 :o :o :o Jeg burde ikke, men klarer ikke å dy meg... ...tror jeg har et snev at en liten raddis i meg... tja.... så lenge ikek damene får igjen så det holder da.. og det er jo de jævlene troende til!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #23 Del Skrevet 28. november 2003 La alle voksne bestemme over seg selv, og la oss slippe slikt overformynderi. Må faktisk si at de er en skam for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #24 Del Skrevet 28. november 2003 De var ikke i stand til å skade så mye som en flue etterpå.... Så damerne kunne dra trygt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #25 Del Skrevet 28. november 2003 det ville bare vært tilfelle om dere hadde drept dem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #26 Del Skrevet 28. november 2003 En havnet i rullestol iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. november 2003 #27 Del Skrevet 28. november 2003 En havnet i rullestol iallfall... :o er det sant :o da snakker vi her om et borgervern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #28 Del Skrevet 28. november 2003 :o er det sant :o da snakker vi her om et borgervern? Niks. vi snakker vel heller om en gjeng damer som hadde til felles at vi var sinte på oss selv fordi vi vi hadde tillat Xèr å være jævlige imot oss (på den ene eller andre måten..) Nå var d mannfolkenes tur til å få smake balltreet og kniven. Mern vi kunne jo ikke gå løs på ukjente fyrer på gata (d er jo ikke alle fyrer som er slemme!) så løsningen ble som den ble. D hjalp mange. sist jeg var i København ble jeg tiltalt av en ukjent dame som kviskret takk, hun hadde fått tid til å hente barna og tingene sine de tre månedene samboeren lå på sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #29 Del Skrevet 28. november 2003 Det overbeviste meg om at jeg faktisk gjorde d rette den gangen selv om vi snakker om grov mishandling og tortur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. november 2003 #30 Del Skrevet 28. november 2003 Det overbeviste meg om at jeg faktisk gjorde d rette den gangen selv om vi snakker om grov mishandling og tortur SS, du er ei tøffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. november 2003 #31 Del Skrevet 28. november 2003 Det samme argumentet leste jeg i en bok av Henry Miller...... gutta som voldtok dama gjorde det eneste rette...for vi snakker om mishandling og grov pysisk terror...hallo...dama hadde egla på dem i sex uker.... selvsagt ville hun ha sex.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #32 Del Skrevet 28. november 2003 Forstår reaksjonen, men ... det er jo borgervern, og det er da usikkert hvem som er værst egentlig.. Dessuten setter den et rettsstat i fare om slikt utarter. Øye for øye etc... Men det vet SS... Forstår imidlertid jo... saken er like fullt at man gjør det samme som mennene. Hvem vet, kanskje mennene gjør det fordi DE ble mishandlet som små, og lar det gå ut over andre... Joda, vet det er søkt, men slikt er ikke konstruktivt i et samfunn der vi HAR grener og funksjoner som har enerett til å streffe, og det er en grunn til akkurat det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #33 Del Skrevet 28. november 2003 Tenkte i ettertid om våre handlinger den gangen ikke var litt for mye men etter den samtalen i København vet jeg at d likevel var riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #34 Del Skrevet 28. november 2003 Du vet jo ikke om tingene kunen blitt ordnet på lovlig vis, dessuten var dette bare en av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #35 Del Skrevet 28. november 2003 Du vet jo ikke om tingene kunen blitt ordnet på lovlig vis' date=' dessuten var dette bare en av dem.. [/quote'] He he he Litt naivt den der. Politiet kan ikke gjøre en dritt i familievoldssaker. De er bundet på hender og føtter. Likeglad virker de også. Plager en fyr meg igjen; så legger jeg 25000 kr på bordet hos en torpedo med bilde av fyren og adressen sier: Han der plager meg; tak deg av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #36 Del Skrevet 28. november 2003 eh... Er ikke naivt vel! Har flere eksempler på at det funger jeg ser du... Men forstår jo.... saken er imidlertid den at en ikke skal svare med å være like ille selv... Men trusler er vel ok... Men igjen: Man BOR ikke med noen man må sørge for å få banket opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettern Skrevet 28. november 2003 #37 Del Skrevet 28. november 2003 Ja, for dette bremser sikkert volden i samfunnet. Et samfunn der menn slår kvinner der menn slår andre menn der menn slår barn der kvinner slår barn der kvinner slår andre kvinner og der kvinner nå også slår menn der ungdommer slår barn og barn slår andre barn alldeles herlig. Det er jo så deilig å forsvare vold med vold. Slippe en bombe i hodet på Saddam så skjønner han det sikkert... Jeg vil bort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. november 2003 #38 Del Skrevet 28. november 2003 jeg tror vold er en del av menneskets natur man kan aldri få et voldsløst samfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 28. november 2003 #39 Del Skrevet 28. november 2003 Så da skal vi bare la folk hamre løs? Hvor vi du med den uttalelsen Lurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 28. november 2003 #40 Del Skrevet 28. november 2003 Har du sett for mye Sopranos SS? Det er slik man ordner opp i mafiamiljø. Jeg kan forstå til dels tankegangen, men synes deres løsning høres fullstendig overkill ut. Jeg kjenner et par hvor mannen banket opp dama. Broren til dama kom og rundjulte mannen, og sa at hvis dette skjedde igjen så ble det storhelvete. Mannen har ikke løftet en finger siden. Man trenger ikke å putte mannen i rullestol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå