Gjest Gjest Skrevet 29. august 2011 #21 Skrevet 29. august 2011 Nå gjør jeg jo litt annet enn å tørke støv til daglig . Merkelig at man regner med at man er lite oppdatert og ikke får innputt fra utenverden om man går hjemme?? Har noen barn å ta meg av så det er ikke slik at jeg sitter på forum hele dagen. Ingen andre i min omgangskrets er hjemmeværende og jeg tror nok at jeg trygt kan si at jeg er oppdatert på livet uten for hjemmet. Har nok å gjøre med 3 barn med dysleksi som trenger leksehjelp(kan snart hele pensumet fra 1 til 10 klasse :gjeiper: ) og 2 små under 4 år. :kgbaby:
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2011 #22 Skrevet 29. august 2011 Jeg blir ikke lenger så veldig provosert av snyltere, kjenner jeg. De må selv ta konsekvensene når de blir mindre og mindre ettertraktet i jobbmarkedet til de til slutt ender opp som minstepensjonister. Snylter?? Det er ikke jeg som har bestemt at når en av barnas foreldre dør mottar den andre forelderen barnepensjoner. Dette er noe jeg hadde fått om jeg jobbet også. Kan ikke se at jeg har snyltet noe som helst.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2011 #23 Skrevet 29. august 2011 forsikring? hva skjedde siden du fikk utbetalt det? Barnas far døde og han var forsikret i jobben.Får litt etterlatpensjon og barnepensjoner der også. Dette er skattepliktig inntekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå