Gå til innhold

Fikk ansiktet ødelagt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne bloggen, og det er kanskje fint å lese den om du går rundt med tanker om platisk kirurgi. Selv har jeg tenkt tanken flere ganger, men redselen for at ting kan gå galt har gjort at jeg vil være fornøyd med meg selv som jeg er :)

Jeg skjønner at noen mennesker trenger plastisk kirurgi, om de har vært i ulykke eller har en sykdom eller noe sånt, men om du er frisk og rask så burde du tenke deg nøye om.

Her er bloggen, verdt å lese

http://tristjente.blogg.no/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra at du linker til denne bloggen! Jeg har aldri hørt om denne saken før, men folk som vil opereres bør virkelig tenke seg om. Konsekvensene kan være forferdelige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk tør legge seg under kniven jeg. De fleste skjønner jo at ting kan gå galt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt kremt*

jeg syns fryktlig synd i jenta, for det må være virkelig trist, men alikevel syns jeg kanskje det er litt rart at hun bare "hoppet" i det uten å lese og undersøke ting først.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Nå er det jo vanskelig for oss å bedømme i hvilken grad ansiktet hennes virkelig er ødelagt uten å ha sett før- og etterbilder, men hvis det er så ille som hun beskriver, må det jo være et sant helvete.

En påminnelse om at det alltid er knyttet en viss risiko til plastisk kirurgi - og at man bør tenke seg lenge og grundig om før man går til dette steget. Har man betydelig redusert livskvalitet på grunn av noe ved ens naturlige utseende, eller er det kun snakk om å fikse på noe litt "uperfekt" som man egentlig kan lære seg å leve fint med? Ved sistnevnte burde man kanskje la være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ingen bilder av henne nå?

Er nysgjerrig på hvordan det egentlig ser ut.

Hadde aldri turt å ta plastiske operasjoner selv... Har vurdert å fikse puppene og forstørre overleppen for et mer perfekt resultat, men sånn får meg til å tenke. Jeg trives med kroppen min og er fornøyd med utseende, å strebe etter perfeksjon er bare tåpelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke husker feil så var denne jenta i avisen for ikke så altfor lenge tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ingen bilder av henne nå?

Mandag 18.juli var det bilder i Adresseavisen (papirutgaven).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 18.juli var det bilder i Adresseavisen (papirutgaven).

Hvor ille var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Får dette virkelig ingen konsekvenser for Stokkan Klinikken? :hakeslepp:

Samme lurer jeg på.

Synes det er veldig rart å bare ta en operasjon uren å lese så mye om den operasjonen man skal ta. Da jeg tok silikon, så leste jeg alt jeg kom over og undersøkte ting nøye før jeg la meg under kniven. Dette er veldig viktig at man gjør. Å ikke bare hoppe i det dagen etter man har bestemt seg for å ta silikon f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo ikke så gale ut?

Edit: Ser at hun har plager med øynene, da er det verre ja

Endret av MalloryK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forundrer meg likevel at hun fortsatt sliter så mye med det etter ett-to år? Jeg forstår GODT at det er vondt for henne, men man må jo innse at man ikke kan være bitter for alltid. Det er noe med det å ta oppgjør med seg selv og komme seg videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns heller ikke det ser så gale ut, og hun er jo ikke en gang villig til å vise før/etterbilder på bloggen sin, så da blir det vanskelig å sammenligne. Hun kan i prinsippet dikte opp hva som helst. Riskoen med plastisk operasjon er at det ikke blir vellykket, det er derfor de fleste av oss dropper å rette på de skavankene vi har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg! Forfengelige idioter som endelig får sin straff!

Den kommentaren der var bare drøy.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns man ikke skal godte seg på andre menneskers ulykke som noen gjør her, men at man skal respektere de og ta lærdom av ders feil. Det er vondt å være den som feiler, men det står respekt av de fordi de vil brette ut privatlivet sitt for å hjelpe andre.

Om ingen stod frem, ville ingen av oss visst noe... Det er det mediene er til, å opplyse og for at folk skal fortelle sine historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dere det så så ille ut altså?

:sjenert:

Jeg lurer også på om hun overdriver veldig. Skjønner ikke at en så ung jente har virkelig tunge øyenlokk i det hele tatt. Så ille at de må opereres:s Ser for meg en veldig forfengelig jente, og muligens hun er det enda og at det ikke ser så ille ut for folk utenfra...

Bare tanker, ikke anklager :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ser en selv feilene sine bedre selv enn andre gjør. Det er ille for denne personen fordi hun må leve med det og hun vet akkuratt hvordan øynene var før, mens andre som ser henne tenker kanskje ikke over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...