Gå til innhold

Jeg blør,


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet på Loette p-piller for to uker siden (første menstruasjonsdag). Blødde som normalt i to dager (blør vanligvis i 4-5) før det ble bare bittelitt "brunt" blod som det vanligvis blir i slutten av mensen. Hver dag har jeg blødd sånn bittelitt og brunt.

Gir dette seg eller bør jeg slutte å ta pillene og heller håpe at det blir normalt hvis jeg begynner å ta pillene fra neste mens? Eller kommer mensen som vanlig om jeg slutter nå, og så bør jeg bare ta pillene når mensen er ferdig..? Når er det trygt å ha ubeskyttet sex da egentlig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette første mnd du bruker dette p-pille merket? Isåfall er det "vanlig" å få litt slikt om man begynner på en ny p-pille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første måned nå ja (brukte disse p-pillene for et par år siden også, da ble det ikke slik).

Hvor lenge er det maks vanlig å blø da..?

Hvis det er sånn at jeg får mensen som normalt hvis jeg lar være å ta piller en uke fremover, og den slutter som normalt, så gjør jeg nok heller det enn å fortsette slik stort lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blødd mye i disse 2 ukene ville jeg snakket med legen. En gang spottet jeg i en hel mnd når jeg begynte på et nytt merke, men det ble jo mindre etterhvert. Brukte bare truseinnlegg. Er jo irriterende med slikt.

Vet ikke helt om mensen vil komme om du slutter midt i brettet, blir kanskje litt kluss? Tar jo tid før man får mensen når man slutter helt på pillene.

Hvis du tok første pille på første mens dag, skal du være beskyttet mot graviditet allerede etter 1 dag :)

Endret av LadyStarlight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar:) Har ikke blødd mye nei, er bare litt sånn brunt, som det pleier å være siste dagen.

Det som er kjipt med dette er at jeg er i avstandsforhold og skal snart endelig møte typen. Vil ikke ha blødninger da... :sjenert:

Usikker på om jeg skal satse på at det snart går over, eller om jeg skal droppe piller en uke, så mensen får gå sin gang. Kjipt hvis "småblødningen" fortsetter da igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...