Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For nøyaktig to uker siden så hadde jeg sex, brukte beskyttelse men det gikk helt feil (går på ppiller, men denne måneden så droppet jeg det og gikk over til kondom, som jeg tror hadde rift i seg, selvfølgelig).

Jeg gikk og kjøpte angrepille samme dagen.

Forward en uke fremover: jeg fikk mensen, eller mensenlignende blødning som varte i cirka 3 dager. Ifølge kalenderen skulle jeg hatt mensen idag (enda en uke fremover), men kan tenke meg at angrepillen kan ha forskjøvet den litt.

However, magen min har blitt skikkelig oppblåst i det siste og jeg begynner å lure på om jeg er gravid. Spørsmålet i grunn er: Kan jeg være gravid? Selv om jeg hadde blødning etter angrepillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen her som har evner til å se om du er gravid.Men det finnes tester en kan kjøpe på apotek eller en kan gå til en lege og ta blodprøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en test. Vi kan ikke vite om du er gravid eller ikke.

Nei jeg skjønner at ingen her er synske og kan fortelle meg hvorvidt jeg er gravid eller ei. Jeg spurte heller ikke om jeg var gravid.

Spørsmålet er: Kan man være gravid om man får blødning etter ppillen, eller betyr det da at angrepillen har fungert? Var bare det som var spørsmålet mitt.

Og angående graviditetstest;

Er det to uker etter samleie at man får mest sikkert resultat på hvorvidt man er gravid eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...