Gå til innhold

magekatarr?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo ja vet at dere her inne ikke er leger og at ingen kan stille diagnose og skal gå til lege...Men spør allikevel. Lurer litt på hvordan magekatarr arter seg. Har i cirka en mnd hatt en del vondt i magen, særlig om kvelden og morgenen. Er ikke vondt på et spesielt sted, mere ømt og brennende. Har også hatt en del halsbrann og diare og veldig mye romling i magen. Har hatt en del problemer med magen før og tatt masse prøver uten å ha funnet ut noe. Men aldri vært så ille som nå. Har også vært veldig sliten den siste tiden. Og har hatt en stressende periode på jobben. Tror dere det kan være magekatarr?

Takker for svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som magekatarr, men her snakker jeg kun om egen erfaring. Er ikke helsepersonell.

Det som tidvis har hjulpet meg er afipran(resept) som er kvalmestillende, har også hatt nytte av ingefærtabletter som fås kjøpt på helsekost. Jeg sliter dog ofte med kvalme i tilegg til de symptomene du nevner.

Ellers er koffein, nikotin, brus og sukker som å kaste bensin på bålet når jeg er dårlig. Prøver å ha mest mulig nøytral kost når det står på, evnt. ta litt idoform o.l. og unngå stress!

Håper du blir bedre, hvis ikke er det alltid greit å gå til legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...