Livets datter Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Kvinners sexlyst følger lystet. Mannen følger kvinnen. Uansett er kvinners sexlyst på bunn i november, desember og januar, står det i avisen idag. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Næsj egentlig ikke - min er som vanlig hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Kjenner meg igjen helt og holdent, desverre må jeg si :-? . Lysten er der til tider, men når vi har lagt unger og liksom har anledning til å kose oss, da er jeg fullstendig tom. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få sexlivet tilbake på skinner. Vi har egentlig ett veldig bra sexliv. Han blir for å si det mildt superfrustrert over meg. Men sånn er det bare. Jeg prøver så godt jeg kan, men finner ikke nok energi liksom. :-? Kanskje noen som har noen råd å komme med kanskje, eller som har det noenlunde likt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Tror jeg og kjærsten burde byttet kjønn til tider... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Både på han å meg er sexlysten på topp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 27. november 2003 #7 Del Skrevet 27. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 Kvinners sexlyst følger lystet. Mannen følger kvinnen. Uansett er kvinners sexlyst på bunn i november, desember og januar, står det i avisen idag. Noen som kjenner seg igjen? NEEIIII!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 1. desember 2003 #9 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, men jeg er mer trøtt så det bør fåregå før kvelden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest la Flaca, unplugged Skrevet 1. desember 2003 #10 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg var på sydentur midt i november! Har ikke lagt merke til at jeg har hatt noe mindre lyst på sex nå i vintermånedene, men da jeg fikk sol på kroppen og kjæresten fikk av seg ullgenser og bukse... DU VERDEN så mye jeg hadde å gå på. Kunne rett og slett ikke få nok. Det er en unaturlig situasjon å forflytte seg fra vintermørket til 12timers soldager over natta, og det gjør at de hormonelle reaksjonene i kroppen blir svært tydelige. Jeg kan ikke tro annet enn at alle i mer eller mindre grad opplever et dempet seksuelt behov i mørketida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå