am07 Skrevet 28. august 2011 #1 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg fikk vite i dag etter å ha hatt vondt i venstre del av magen at jeg har eggstokk cyste. Kan man alikevel bli gravid? Og er det noen som har hatt dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #2 Del Skrevet 28. august 2011 Om du bare har en så er det nok ikke noe problem. Men cyster på eggstokkene kan gi problemer med å bli gravid siden de overstyrer hormonproduksjonen så man ikke får eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 28. august 2011 #3 Del Skrevet 28. august 2011 Hei du. Jeg har hatt flere cyster på eggstokken og er i dag mamma til 2 flotte barn.Helt uten hjelp. Kommer vel ann på hvor den ligger og hvor stor den er. Vet at noen ganger kan en cyste blir så stor at den dekker/gror på en slik måte at egglederen/eggstokken blir ødelagt eller på annen måte forandret Men det må du ta med en lege.Vanligvis tar en ultralyd både innvendig og utvending.Om cysten ikke krymper /gir smerte osv og legemidler ikke hjelper,kan en bli operert.Jeg hadde en på 15cm i diameter som gjorde skitvondt da den snurret rundt seg selv (på eggstokken) slik at blodtilførselen ble stoppet.Jeg ble akutt operert men beholdt eggstokken. Hvordan legene klarte det,vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå