Gå til innhold

Mensen som bare varer og varer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å blø i ca 4-5 dager, men nå har det vart i 9 dager. Ikke like mye som de første dagene naturlighvis, men blør gjør det.

Itillegg begynnte det å blø før jeg egentlig skulle.. (går på p-piller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanlige bivirkninger på p-piller :) Venninna mi går på lorette 28(?) og hun har småblødinger hele tiden, med bare to dagers pause. Men er du bekymret, snakk med lege eller helsesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr gått på p piller i mange år og har aldri hatt mellomblødninger, og aldri hatt mensen i mer en 6 dager. Syns bare det hele er så merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på cerazette og har en kraftig blødning nå. Vart ganske lenge, kanskje 10 dager. begynte med spotting.. Og nå kommer det ut masse koagulært blod og sånn.. Plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 111 dager? da er det vel på tide med et legebesøk ...

eller mener du i 11 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. mente i 11dager ja. Men har aldri blødd mer enn i 6 dager på det aller meste!¨

Syns legebesøke kanskej er litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har du ikke nevnt hvilken type Ppille du bruker

F.eks diane har gitt meg lite blødninger,både mens og "spotting" når jeg har brukt den slik den skal.Har jeg hoppet over mens en del,da får jeg småblødninger som er uregelmessige og kan virke helt rotete.

På cerazette fikk jeg en del småblødninger av og på den første tiden,før alt ble stabilisert.Ingen spotting ingen mens.

Har du lest pakkevedlegg og fulgt opplegget der?

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte å blø, midt i brettet, og siden jeg aldri stoppet så har jeg tatt pause fra pillene for å se om det er det, men idag er det bare enda mer. Ja har kest og fulgt vedlegget, har gått på de i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har hoppet over mens en periode kan en få blødninger.Samme er det når du hopper av pillene ..

da blir det bare rot i syklusen din. Når du nå har stoppet med piller,vil du få en blødning som i enktelte tilfeller kan vare opp til 2 uker på det værste. Men om du begynner på pilla igjen (Hvilken type ? ) og opplever forstatt mens etter 2 uker på pilla,ville jeg kontakta lege ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...