Gå til innhold

Venner og familie som arrangerer bryllup for deg.

Tjorven

Ville du funnet deg i at venner/familie arrangerte bryllupet deres?  

1. 1. Ville du funnet deg i at venner/familie arrangerte bryllupet deres?

• Ja, det hadde vært koselig.
      7
    • Nei, absolutt ikke.
      27
    • Tja, det vet jeg ikke.
      11

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok ikke satt pris på at jeg plutselig skulle være hovedpersonen i et bryllup jeg visste absolutt ingenting om på forhånd :-?

Når det gjelder bryllup i forbindelse med dåp, så har jeg hørt om opptil flere som slår to fluer i en smekk, og har et overraskelses bryllup etter dåpen. Jeg mener at det må få være opp til brudeparet hvordan de ønsker å utføre vielsen sin. Enkelte ønsker ikke all planleggingen og bryllupshysteriet, andre rømmer til utlandet for å ha en intim vielse bare de to osv. Hvis vi hadde ønsket å gifte meg på en annen måte enn det vi planlegger idag, hadde jeg forventet å bli respektert for det. Jeg gifter meg ikke for noen andres skyld.

En venninne i vennegjengen vår giftet eg forøvrig på tinghuset i forrige måned. Kun en forlover hver til stede. De ønsket ikke noen fest hverken for venner eller foreldre. Alle fikk bekjed først etter at de var gift. Vi hadde planlagt å holde en overraskelses-vennefest, men etter at hun hadde sagt flere ganger at hun ikke ønsket dette, respekterte vi det.

Selv om det er vanskelig for mange å forstå at de ikke ønsket å feire dagen annet enn middag med forloverne, så hadde det vært merkelig om man skulle ha blitt snurt fordi man ble snytt for planleggingen, forventningene osv osv. Hovedsaken er at de har fått den vielsen de ønsket og er fornøyd med det. Noe annet er egoistisk av omgivelsene!

Det er iallefall min mening (og den tror jeg ikke jeg kommer til å endre :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis jeg hadde gitt utrykk for at jeg ønsket å gifte meg, men pga økonomi eller noe i den retning ikke kunnet, så hadde det vært greit på en betingelse:

Vi hadde fått vite det litt før tiden, slik at jeg kunne valgt bl.a kjole, klær og blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg..Jeg har jo lagt så mange planer for den dagen, når den måtte komme. Det hadde jo vært snilt av vennene da, men...vet ikke helt jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviiiilsomt at noen av mine venner/familie hadde turt å gjøre noe sånt med oss!!

Skjønt - - - hadde venner/familie tatt REGNINGA for bryllupet så....hehe.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var kjempe gøy :D Jeg er sikker på at vi ville fått et helt toppers bryllup.

Men, man gjør jo ikke sånnt hvis ikke man er 150% sikker på at de man gjør det med vil gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...