Gjest Hege Skrevet 27. november 2003 #21 Del Skrevet 27. november 2003 Tusen takk alle sammen. Om jeg får ja på søknaden ser jeg ikke bort fra at det kommer en oppfølger i Magasinet 10000 innlegg?? Da må det være noe i det de sier, at jeg skravler for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 27. november 2003 #22 Del Skrevet 27. november 2003 Hege Gikk inn og leste artikkelen etter å ha lest denne tråden. Èn ting: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 27. november 2003 #23 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg lurer fortsatt på hvor denne artikkelen befinner seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. november 2003 #24 Del Skrevet 27. november 2003 Kan noen linke litt for en som også lurer? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. november 2003 #25 Del Skrevet 27. november 2003 http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/205/1/3/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. november 2003 #26 Del Skrevet 27. november 2003 Fint at du vil dele din historie med andre! Modig gjort, det står respekt av dette. Og kanskje en som leser dette, og sliter med det samme som du gjorde, tør å ta steget videre. Blir spennende å høre hvordan det går med søknaden! Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 27. november 2003 #27 Del Skrevet 27. november 2003 Er det det samme som sto under transe-diskusjonen for en tid tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. november 2003 #28 Del Skrevet 27. november 2003 Er det det samme som sto under transe-diskusjonen for en tid tilbake? Stort sett det samme ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. november 2003 #29 Del Skrevet 27. november 2003 Lest stort sett det samme før ja, men fortsatt en tøff kvinne du Hege! Håper det beste ang. søknaden din! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 27. november 2003 #30 Del Skrevet 27. november 2003 Stå på Hege,vi på Kg støtter deg. Kjempeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 27. november 2003 #31 Del Skrevet 27. november 2003 :D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystic Skrevet 28. november 2003 #32 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg syns du er en utrolig modig kvinne! Og jeg setter stor pris på at du deler din historie med oss. Det blir på en måte lettere å forstå når man kan sette et ansikt til en historie. (håper du forstår hva jeg mener, vanskelig å formulere denne setningen :-? ) :D Håper søknaden din blir godkjent og at det blir "fart på sakene" snart. Ønsker deg lykke til fremover. Klem fra Mystic :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå