Jordbæra Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Hva skjer med kroppen min? Jeg har vært igjennom endel de siste to årene og syns det egentlig er endel drama i livet mitt. De fleste har jeg kutta ut nå og det har endt med at jeg har veldig få mennesker igjen. Jeg prøver å starte ett nytt liv og lage nye drømmer og ny fremtid for meg selv. Det tar tid! Dette er symptomene jeg opplever! Sliter med å sove. Vondt i alle ledd + muskler. Utslitt etter en dag hvor jeg kun har laget mat og ryddet i leiligheten. Hodet verker. Tårene renner stadig vekk. Pulsen går raskere og hjertet hamrer. Jeg blir varm! Utrolig varm. Når jeg skal sove kommer det endel tanker, ikke negative, men tenker på alt og ingenting som gjør at jeg ikke klarer å sove. I noen perioder overtrener jeg omtrent, så kommer de periodene hvor jeg såvidt orker å opp av sofaen. Stadig magesmerter og diarè. Føler meg ofte ganske stresset, vet ikke hvordan jeg skal klare å stresse ned og roe ned de musklene i ryggen som spenner seg hele tiden! Jeg tok muskel avslappende en kveld. (vil helst ikke ta piller) Dagen etter var jeg skikkelig støl i ryggen, og jeg hadde ikke trent dagen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg er ikke ekspert, men antar at det kan være stressrelatert... Det kan jo være greit å ta det opp med fastlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå