Gå til innhold

Når man blir gravid,hver gang man flytter inn i et nytt "hje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Fant ut jeg var gravid på ny for 6 mnd siden.Egentlig ganske overraskende,siden "aktiviteten" har vel minsket betraktelig etter at nr 2 kom for nesten 4 år siden.

Første gangen jeg ble gravid,hadde vi nettopp flyttet inn i en selveier terrasseleilighet.Eivind kom 9 mnd etterpå....

Eivind var nettopp fylt 4 år da Erik sto for tur.Da hadde vi åtte mnd tidligere flyttet inn i et nytt sted,pga økonomiske omstendigheter.

I dag altså,er jeg gravid igjen,i 6 mnd,med ei lita jente,Emma,som trolig ble unfanget akuratt den dagen vi flyttet inn i et stort og flott hus,arvet etter min tante...

Eivnd og Eirik vil akuratt ha fylt 8 og 4 år når minstejenta kommer,og fortsetter vi å flytte sånn blir det vel mange barn fremover..Hehe..

Er så glad jeg!

Hilsen mamma'n til Eivind,Eirik og snart Emma....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har vi bare halvparten så mange barn som hus/leiligheter vi har bodd i. icon_smile.gif Men så har vi bodd 12 steder da. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på seks barn!!! Men det virker som det kanskje "bare" blir fem på meg. Dere har rekka på et vollyball lag dere, Asterix icon_smile.gif Kunne vært morsomt å tatt en kamp icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...