Gå til innhold

Er jeg slem ?

rigelgutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

jaaa, det synes jeg er slemt! denne mannen har nok følelser han også!

i det minste, så bør du jaffal informere om at du ikke er ute etter noe annet enn pulings.. men om du har tenkt å dumpe han helt om det dukker opp "noe bedre", så bør du heller si fra til han nå at du ikke er interesert...

stakar mann om han utvikler følelser for deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er slemt gjort av deg, med mindre dere har en klar tone på at dere bare er pulevenner og ikke noe annet. Snakk med han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Det spørs jo. Er han klar over at dere kun er gode venner og sengekamerater eller trur han at dere er noe meir enn bare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs!

Tenker da først på om du har gitt utrykk for at du ønsker noe mer, og/ så på hva han har gitt utrykk for. For alt vi vet er han også kun ute etter sex, og finner dte helt flott at du kun er ute etter det samme.

Fullt mulig han bruker deg like mye som du bruker ham. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hva slags menneske er du egentlig? Søker sympati og forståelse fra alle som har sviktet deg, samfunnet skal hjelpe deg og angsten din, men DU kan være drittsekk?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver og treffer en mann nesten hver dag, ser på ham som en pulevenn og god venn egentlig.Han har flere barn, og er derfor ikke noe kupp. Har han vel mens jeg venter på at noe bedre skal dukke opp, den riktige. Flere som har gjort sånt?

Du er ikke noe kupp selv da. Lever på trygd og tørr ikke flytte sammen med mannn pga du er redd han må forsørge deg? Lever for hesten din... Så hvorfor er du så mye bedre enn han?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt feil å si at hun ikke er noe kupp? Er enig i at hun ikke nødvendigvis er noe bedre enn ham. Om hun vil ha ham er jo noe hun må vurdere. Men til deg ts, at han har barn fra før av bør ikke være avgjørende hvis han er fantastisk ellers.

Og ja det er slemt å villede hvis du vet at du ikke vil noe mer, men du vet at han vil det.

Endret av ViaVitae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke noe kupp selv da. Lever på trygd og tørr ikke flytte sammen med mannn pga du er redd han må forsørge deg? Lever for hesten din... Så hvorfor er du så mye bedre enn han?

Hun er ikke noe kupp fordi hun lever på trygd (det heter arbeidsavklaringspenger eller AAP nå forresten :opplyser: ) og lever for hesten sin? Vi har alle våre feil og mangler. Det finnes da mye verre mennesker :klo:

Men ja, TS det er litt slemt hvis han tror at dere er i et forhold. Bør nok ta en prat meg han, ja. Og at han har barn fra før bør ikke ha for mye å si hvis han er vidunderlig sånn ellers :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunkrøll

Hun er ikke noe kupp fordi hun lever på trygd (det heter arbeidsavklaringspenger eller AAP nå forresten :opplyser: ) og lever for hesten sin? Vi har alle våre feil og mangler. Det finnes da mye verre mennesker :klo:

Men ja, TS det er litt slemt hvis han tror at dere er i et forhold. Bør nok ta en prat meg han, ja. Og at han har barn fra før bør ikke ha for mye å si hvis han er vidunderlig sånn ellers :Nikke:

Hun sier at hun bruker en mann for sex og sier at han ikke er noe kupp fordi han har barn. Da var vel innlegget ment for å få TS til å åpne øynene sine litt. Hun har absolutt sine mangler hun også.

Hvis du villeder denne mannen og venter på noe "bedre" uten at han er klar over dette er du slem. Og slem er egentlig et for mildt uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hvordan han ser på deg. Hvis han ser på deg som en pulevenn også, er det vel bare fryd og gammen at du ikke ønsker mer av han. Er han dog forelsket i deg eller har følelser for deg og ønsker noe mer, er det jævlig av deg å holde på han mens du leter etter noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er jo like lite kupp som han, om "feilen" hans er at han har barn fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren. Folk syntes det var dårlig gjort, derfor sletter du innlegget. At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren. Folk syntes det var dårlig gjort, derfor sletter du innlegget. At det går an.

Det er vel opp til henne å gjøre som hun vil? Tror det ligger mer bak dette enn det som kommer fram i innlegget hennes.

Etter å ha lest innleggene, så ser det ut som at hun virkelig liker han, men også har endel tvil om dette er riktig for henne.

Og det skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...