KaDust Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Nå har jeg hatt SKIKKELIG ømme pupper de siste 2-3 ukene, og jeg lurer på om dette er vanlig når man har byttet merke på p-pillene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 det erke unormalt neiii! men det er nødvendigvis ikke fordiii du byttet piller, men ømme bryster er veldig ofte en bivirkning av p-pillene, så det kan jo være at du "tåler" dette nye merket dåligere enn de forige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2011 Isåfall er ømme pupper den eneste bivirkningen jeg har, og da skal jeg ikke klage. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #4 Del Skrevet 26. august 2011 nope...er trossalt mange som får redusert sexlyst også! meeeen, det skal det vel litt mere til før du får tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2011 Skjønner ikke hva du mener jeg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2011 #6 Del Skrevet 30. august 2011 kanskje de vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. august 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er nå ferdig i puberteten, så trokke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2011 #8 Del Skrevet 30. august 2011 Utrolig hvor lite kvinner vet om PP. Tror dere det er sukkerpiller hele brettet? Mesteparten av PP innerholder ØSTROGEN ,ja det som får bryster til å vokse osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. august 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 31. august 2011 Tilskudd av østrogen har aldri fått puppene mine til å vokse, og jeg gikk fra et merke med masse østrogen til et med lite, så nei. Det er ikke årsaken Ikke er de blitt større heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå