wiper Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Ja som overskriften sier så lurer jeg på når man får svar på røntgen. Var på røntgen idag og da lurer jeg på om det tar lang tid før man får svar ? Krysser fingrene (værtfall dem jeg klarer å krysse) på at det ikke er brudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 Det spørs jo grunnen til at du er på røntgen, hastegraden. Om du er det for å sjekke brudd så burde du fått beskjed med en gang, litt avhengig av hvor bruddet er. De fleste steder også de private har radiologer som kan se på bildene og stille diagnose. Ring legen som henviste deg og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wiper Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2011 jeg var for å sjekke fingeren min. har gått i over 4 uker med smerter og en kule på PIP-leddet. Å legen sa at det kan være brudd så jeg ble sendt til røntgen, sto på papiret mitt at det hastet med å få røntgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2011 #4 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg fikk svar før jeg gikk da jeg var inne til vanlig rønken. Tok ca 1/2 time, men det var siden radiologen hadde matpause. Ring til legen du og spør. Bør ikke ta så lang tid siden rønken stort sett bare ser benbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå