Anna Lovinda Skrevet 26. november 2003 #1 Del Skrevet 26. november 2003 Hvor skal vi møtes? På midten? Usj. Usa er altfor stort. Tenker det ikke blir noe julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. november 2003 #2 Del Skrevet 26. november 2003 Vi kan jo ta ett på Vestkysten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #3 Del Skrevet 26. november 2003 OK!! Etter sjarmeskolen tar jeg første fly over jeg... Sponser du make-over lady??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. november 2003 #4 Del Skrevet 26. november 2003 Let me fix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. november 2003 Kanskje vi skulle tatt et julebord på Denny's eller Old Country Buffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #6 Del Skrevet 26. november 2003 Kan vi ikke ta det på Azorene heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. november 2003 #7 Del Skrevet 26. november 2003 Alt unntatt Denny's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 26. november 2003 Alt unntatt Denny's! Hva er galt med Denny's? Ok da. Alt. Jeg vil også ha julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. november 2003 #9 Del Skrevet 26. november 2003 Klart vi skal ha julebord LH! Hvilket sted ligger midt i mellom oss da? Vel, mens du funderer på det så logger jeg meg ut for å shoppe litt mat. Og nei: jeg skal ikke kjøpe en stakkars hormonpreparert kalkun. No way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 27. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 27. november 2003 Du, Litago...hvor mange blir vi på dette julebordet? Deg og meg? Det minner meg om en vits jeg hørte: En mann fra det tjukkeste østland, besluttet å ta seg en velfortjent ferie fra en hektisk hverdag. Han tenkte at den ideelle ferie måtte være på et sted med sparsommelig befolkningstetthet; Finnmarksvidda. Skjønt etter et par uker i ensomhet og mygg, ble behovet for sosialt samvær såpass påtrengende at mannen tuslet mot det nermeste "tettbygde" strøk. Da han hadde gått en stund, traff han på en av lokalbefolkningen - en eldre same. Mannen tenkte at han skulle benytte seg av lokalbefolkningens kunnskaper, og spurte derfor samen om hvor det var mest liv. Samen svarte; "Vel, jeg skal nu ha fæst i kveld, å du må nu bærre ta dæ en tur." Mannen tenkte at dette hørtes interessant ut, men ville vite litt mer; "Hva er det som skjer på denne festen da?" Samen; "Nja, det blir nu litt drekking." Tja, tenkte mannen, dette hørtes jo bra ut. Samen; "Ja, og så blir det nok litt slossing." Jeg får passe på å holde en lav profil, tenkte mannen, så går nok det bra. Samen; "Ja, og så blir det nok litt dansing." Det var andre saker, tenkte mannen. Samen; "Ja, og så blir det sekkert litt klining." Oi, oi, dette høres jo svært så lovende ut, tenkte mannen og sa: "Hvor mange er det som kommer på denne festen da?" Samen; "Det blir nu mæ og så blir det nu dæ." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 27. november 2003 #11 Del Skrevet 27. november 2003 :hoho: Tror jeg står over slåssingen og kliningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 1. desember 2003 :hoho: Tror jeg står over slåssingen og kliningen!Hvorfor det da, Litago? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 Beklager at jeg blander meg, men det er jo opplagt... Har du noensinne hørt om ei ku som slåss og kliner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 1. desember 2003 Men hun vil jo danse, Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. desember 2003 #15 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan hun surfe, så kan hun garantert danse uten problemer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. desember 2003 #16 Del Skrevet 1. desember 2003 Bertha har skjønt det, - som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 1. desember 2003 Bertha skjønner mye hun, klok som hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. desember 2003 #18 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, det er jo det jeg har prøvd å få dere til å forstå hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 1. desember 2003 #19 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan jeg også få være med på julebord ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 1. desember 2003 Selvsagt kan du det, fru.com :D Litago vil jo verken slåss eller kline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå