Gå til innhold

Noen i vestfold omegn som kunne tenkt seg vennskap`?

idamoor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres veldig koselig ut, Niennas! :-) say when! :fnise:

Tack för igår flickor! :) Middag låter trevligt :)

Niennas, det är din första morsdag på söndag! Gratulerar! :) Jag tror att vi ska baka semlor (fastelövens bakelser?) och kanske hemmagjord Sushi, det är det jag vill i alla fall på söndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för igår flickor! :) Middag låter trevligt :)

Niennas, det är din första morsdag på söndag! Gratulerar! :) Jag tror att vi ska baka semlor (fastelövens bakelser?) och kanske hemmagjord Sushi, det är det jag vill i alla fall på söndag ;)

Takk for det, Nusseli! Jeg aner ikke hva semlor er, men jeg skal gjøre som deg og forlange sushi på søndag, det er noe av det beste jeg kan spise! :)

La meg snakke litt med T (hvis han noen gang kommer hjem. Gjett hvem som er ute å kjører idag..? ;) ), så kan vi finne på en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey,var i så dårlig form så fikk ikke blitt med på no treff,men æ gjerne med neste gang:) hadde vært kjempekoselig med middagstreff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dytter opp denne tråden litt. Hvem er interessert i cafètur? Og eventuelt middag hjemme hos meg? (Kan da sende PM til de som vil, for da skal jo litt adresser og sånt komme fram, sånt vil jeg ikke ha liggende på KG :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Her går det bra -du da? :-) Gikk det bra med oppgaven? :-)

Jeg har visst fylt uka mi litt, men jeg har fri på dagen på torsdag hvis noen har lyst til å ta en kaffe eller noe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk fint til slutt. Utrolig umotiverende å skrive en oppgave som ikke betyr noe :gjeiper: Godt å være ferdig! Vil gjerne bli med på kaffe, men jeg har forelesning fra 14-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg har forresten fri i morgen også, må bare gjøre litt husarbeid, men det tar jo ikke hele dagen. :) Hvordan passer det? Hvis ikke kan vi jo kanskje møtes før forelesninga di i morgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten fri i morgen også, må bare gjøre litt husarbeid, men det tar jo ikke hele dagen. :) Hvordan passer det? Hvis ikke kan vi jo kanskje møtes før forelesninga di i morgen? :)

I morgen har jeg fri, så det passer egentlig bedre for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...