Gjest PinkLeaf Skrevet 9. februar 2012 #161 Del Skrevet 9. februar 2012 Det høres veldig koselig ut, Niennas! :-) say when! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 10. februar 2012 #162 Del Skrevet 10. februar 2012 Det høres veldig koselig ut, Niennas! :-) say when! Tack för igår flickor! Middag låter trevligt Niennas, det är din första morsdag på söndag! Gratulerar! Jag tror att vi ska baka semlor (fastelövens bakelser?) och kanske hemmagjord Sushi, det är det jag vill i alla fall på söndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. februar 2012 #163 Del Skrevet 10. februar 2012 Tack för igår flickor! Middag låter trevligt Niennas, det är din första morsdag på söndag! Gratulerar! Jag tror att vi ska baka semlor (fastelövens bakelser?) och kanske hemmagjord Sushi, det är det jag vill i alla fall på söndag Takk for det, Nusseli! Jeg aner ikke hva semlor er, men jeg skal gjøre som deg og forlange sushi på søndag, det er noe av det beste jeg kan spise! La meg snakke litt med T (hvis han noen gang kommer hjem. Gjett hvem som er ute å kjører idag..? ), så kan vi finne på en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 10. februar 2012 #164 Del Skrevet 10. februar 2012 hey,var i så dårlig form så fikk ikke blitt med på no treff,men æ gjerne med neste gang:) hadde vært kjempekoselig med middagstreff:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. februar 2012 #165 Del Skrevet 12. februar 2012 Er egentlig fullbooka hele uka, men hva med neste uke der igjen? Noen spesiell dag som passer for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 16. februar 2012 #166 Del Skrevet 16. februar 2012 ja æ kan,mandag-onsdag kan æ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. februar 2012 #167 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg dytter opp denne tråden litt. Hvem er interessert i cafètur? Og eventuelt middag hjemme hos meg? (Kan da sende PM til de som vil, for da skal jo litt adresser og sånt komme fram, sånt vil jeg ikke ha liggende på KG ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 21. februar 2012 #168 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg kan hver dag neste uke, unntatt fredag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 22. februar 2012 #169 Del Skrevet 22. februar 2012 æ kan og hver dag neste uke:) hørtes koselig ut med middag og da hjemme hos deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 28. februar 2012 #170 Del Skrevet 28. februar 2012 Går det bra med dere, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. februar 2012 #171 Del Skrevet 28. februar 2012 Her går det bra -du da? :-) Gikk det bra med oppgaven? :-) Jeg har visst fylt uka mi litt, men jeg har fri på dagen på torsdag hvis noen har lyst til å ta en kaffe eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 28. februar 2012 #172 Del Skrevet 28. februar 2012 Ja, det gikk fint til slutt. Utrolig umotiverende å skrive en oppgave som ikke betyr noe :gjeiper: Godt å være ferdig! Vil gjerne bli med på kaffe, men jeg har forelesning fra 14-17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. februar 2012 #173 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har forresten fri i morgen også, må bare gjøre litt husarbeid, men det tar jo ikke hele dagen. Hvordan passer det? Hvis ikke kan vi jo kanskje møtes før forelesninga di i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 28. februar 2012 #174 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har forresten fri i morgen også, må bare gjøre litt husarbeid, men det tar jo ikke hele dagen. Hvordan passer det? Hvis ikke kan vi jo kanskje møtes før forelesninga di i morgen? I morgen har jeg fri, så det passer egentlig bedre for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. februar 2012 #175 Del Skrevet 28. februar 2012 Awesome! Er det andre som har lyst til å henge seg på en kaffedate i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 29. februar 2012 #176 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvordan passer det kl 14? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 29. februar 2012 #177 Del Skrevet 29. februar 2012 14 er ok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 29. februar 2012 #178 Del Skrevet 29. februar 2012 Å nei, jeg har blingsa på klokka! Jeg er nok ikke i byen før 15-20 over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 29. februar 2012 #179 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er greit, jeg kan begynne å gå bortover ca 14 =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 29. februar 2012 #180 Del Skrevet 29. februar 2012 Excellent :-) jeg tar med hekletøyet også :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå