Gå til innhold

Noen i vestfold omegn som kunne tenkt seg vennskap`?

idamoor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor bor du hen, da mahnzi? :) Er det passe å møtes i Tønsberg? :)

Ja, det skulle jeg kanksje ha spurt om ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hva med kl tolv? Så har du litt tid frem til T er ferdig med oppkjøring? :) Hvis det passer for dere andre også, da selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kl tolv? Så har du litt tid frem til T er ferdig med oppkjøring? :) Hvis det passer for dere andre også, da selvfølgelig :)

Thumbs up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med det blir Cafe M igjen? ;) Hvem andre blir med? Oss to og Nusseli?

Keisha og forhåpentligvis Nica. også. :)

Har fått med meg at du har sluttet i en av jobbene dine, er det den jeg kjørte deg til sist gang vi møttes? Jeg tenkte at du må jo få rabatter der, det hadde jo vært genialt med et KG-treff der en dag :D

Edit: Cafè M, ja! Snart nytt navn: Cafè KG :D

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det blir Cafe M igjen? ;) Hvem andre blir med? Oss to og Nusseli?

Jag kommer imorgon! Ska försöka hitta till Cafe M :) Hur ser ni ut? Jag har grön jacka och ett barn på armen/ i vagnen. Bara att ropa ut om ni ser mig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kommer imorgon! Ska försöka hitta till Cafe M :) Hur ser ni ut? Jag har grön jacka och ett barn på armen/ i vagnen. Bara att ropa ut om ni ser mig!! :)

400443_10151189253095134_735630133_22450222_1277678590_n.jpg

Sånn ser vi ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG-gjengen ute på cafèbesøk, så koselig :jepp: Synd jeg bor langt unna!

Hvis du skal til Vestfold en gang, så får du henge deg med da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg har langt blondt hår og kan skrive antrekk I morgen når jeg får bestemt meg.. :fnise:

Ja, Niennas, det er der jeg slutta. Dessverre får ikke engang jeg rabatt der nå lenger, de er superstrikse på det.. Men jeg kan jo se i morgen hva jeg får til av billigere priser. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser vi ut!

Nåååw, vilken liten plutt! Älskar bebisar och blir helt "varpe" (værpe??) sjukt när jag ser sånna söta!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag kommer nog närmare 12.30 om vi kan pusha det lite mer åt den tiden? Ska till den öppna förskolan med mini och det ligger ju en bit ifrån stan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jag kommer nog närmare 12.30 om vi kan pusha det lite mer åt den tiden? Ska till den öppna förskolan med mini och det ligger ju en bit ifrån stan..

Helt ok :-) Sees snart! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koste dere på cafè idag (beklager at jeg måtte gå tidlig!).

... Jeg tenkte: Hva med en KG-middag? Dere kan komme hjem til meg en gang? T fikk jo som sagt lappen idag, så ser ikke bort ifra at han gjerne tar babyen og stikker en tur til foreldrene sine, eller en kompis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...