keisha Skrevet 2. februar 2012 #121 Del Skrevet 2. februar 2012 ja det var kjempekoselig:) gleder mæ allerede til neste treff,blir gøy hvis mange av de andre som har skrevet her inne blir med da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mandalas Skrevet 3. februar 2012 #122 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg prøver neste gang:) Jeg har fri torsdager, men igår var jeg så sliten at jeg måtte sove på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 3. februar 2012 #123 Del Skrevet 3. februar 2012 Jag får vara med nästa gång istället Har haft en sjukling hemma med feber så har varit innspärrad i en vecka nu :/ Längtar till nästa vecka när jag och pluttis kan se världen igen Ifall det blir på dagtid så måste lillen vara med och då blir det väl mer att ni får träffa honom än mig... Är lite stress att sitta ner i lung och ro när han är med. Hoppas ingen har något emot barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #124 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Gud så koselig!! (jeg var ikke med, men er koselig å lese. ^^) Endret 3. februar 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 3. februar 2012 #125 Del Skrevet 3. februar 2012 er bare koselig å ha med barn og:) hvor gammelt er barnet ditt nusseli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. februar 2012 #126 Del Skrevet 4. februar 2012 Både jeg og Keisha har barn, Nusseli. Mitt er spedbarn da, hun er bare 7 uker, men Keisha har et barn på 2 år (var det ikke? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 4. februar 2012 #127 Del Skrevet 4. februar 2012 mhm,litt over 2 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. februar 2012 #128 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvem vil bli med på cafetreff til uka, og hvilken dag passer best for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 5. februar 2012 #129 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er gjerne med, men er fortsatt usikker på planer. Fredag før kl tre vet jeg går bra, men jeg får vite mer i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 6. februar 2012 #130 Del Skrevet 6. februar 2012 ja æ kan hver dag bortsett fra onsdag å fredag ettermiddag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. februar 2012 #131 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan passer det med torsdag denne uka, da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. februar 2012 #132 Del Skrevet 6. februar 2012 Ingen planer på torsdag what so ever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mandalas Skrevet 7. februar 2012 #133 Del Skrevet 7. februar 2012 Bhg er stengt til torsdag, så jeg har snuppeluppen på snart seks år hjemme. Men jeg er litt utenfor enn så lenge og hopper bare på om det passer en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 7. februar 2012 #134 Del Skrevet 7. februar 2012 Ingen planer på torsdag what so ever! Torsdag passar bra för mig också!! Vilken tid passar för er? Jag och min 1,5åring är lite sega på morgonen så det passar från ca lunch och när som helst efter det När kan ni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. februar 2012 #135 Del Skrevet 7. februar 2012 Tolv-ett passer bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. februar 2012 #136 Del Skrevet 8. februar 2012 Tolv-ett passer bra for meg Ditto! Vet ikke hvor lenge jeg kan være der da, T har nemlig oppkjøring imorgen (rundt ett-to tiden tror jeg?) og hvis han består så skal han nok få bilen, og jeg orker ikke ta buss hjem med en 7 uker gammel baby. Men en time, MINST skal vi få til! Skal vi si tolv, Nusseli, eller blir det for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mahnzi Skrevet 8. februar 2012 #137 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg vil gjerne bli med ! Jente 21 år med sønn på 3 år. Går på skole. mulighet til å ta det i helger ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 8. februar 2012 #138 Del Skrevet 8. februar 2012 For min del har jeg annenhver lørdag fri nå, så gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. februar 2012 #139 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg vil gjerne bli med ! Jente 21 år med sønn på 3 år. Går på skole. mulighet til å ta det i helger ? :D Selvfølgelig kan vi ta det en helg! NÅ begynner vi jo å bli en stor gruppe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mahnzi Skrevet 8. februar 2012 #140 Del Skrevet 8. februar 2012 Så bra ! Si ifra en helg det passer for dere og sted så er jeg med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå