Gå til innhold

Noen i vestfold omegn som kunne tenkt seg vennskap`?

idamoor

Anbefalte innlegg

Synes godt vi skal få til et KG-treff til nå! Jeg er jo som sagt i permisjon, og kan "hele tiden". Men vi har en fremtidig nattevakt av en datter, så vi er våkne ofte "hele natta", så jeg vil gjerne at vi møtes etter tolv en gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niennas: Tycker absolut att vi ska träffas snart! :) Jag är precis som du hemma och kan "hela tiden". Eftersom att vi är nyinflyttande så måste vi vänta tills vi får barnehageplass och det ser ut som om det kan ta fram till Augusti. Våra barn är ju i lite olika faser men det spelar ingen roll, kommer vi överrens så får ju barnen det mysig också :)

Förstår det med vakna nätter, vi har inte haft så många av dem men vi har istället haft en som velat vara vaken fram till tolv-ett. Jätte mysigt när man vill "kjäreste tid" på kvällen.. Hehe :)

- Vad sägs om en träff på fek onsdag? Många som kan då?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å henge meg på de andre når det gjelder onsdag. Jeg kan selvfølgelig få det til, men har allerede barselstreff klokka elleve på onsdager, og føler at det blir litt mye på en dag, spesielt siden frøkna legger seg syyykt sent.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då är det bara att föreslå en annan dag då :) Allt förutom helgen som kommer för då är jag "barn- och sambo-fri" och dansar runt i Osloby :)

Endret av Nusseli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er enda eldre en dere. 35 år. Jeg har planer om å flytte til Horten til sommeren. Kanskje jeg kommer utenfor "gjengen". :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Nytt liv: Selvfølgelig er det bare å henge seg på! Jeg har et par venninner over 30, og merker ikke noe til det - som regel kommer man jo overens uten å tenke på at man måå være like gamle ;)

Jeg kan ikke før neste uke, har en presentasjon på skolen på fredag som jeg mååå få gjort ferdig denne uka som kommer. Men man kan jo ha flere møter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan både torsdag å neste uke jeg:) er bare koselig hvis vi klarer å få til kanskje noen ganger i måneden, for min del ivertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ofrer også tid til KG-cafè både denne uka, og neste uke, hvis noen vil det! :)

Planer denne uken: Helsestasjon på tirsdag, barselsgruppe på onsdag. Neste uke der igjen har jeg planer på både mandag og onsdag. :) Ellers er jeg veldig villig til å treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi det, Keisha! Torsdag? Hvis noen andre vil henge seg på, så gjør gjerne det. :)

Og denne gangen lar jeg prinsessa være hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Klokken ett på cafe M! :)

Nica, du er hjertelig velkommen! :) Og noen andre også, vil det er noen som kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mandalas

Kl ett imorgen? Skal prøve å få det til, men nå ble jeg plutselig litt sjenert her når det ble så nærme i tid :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl ett imorgen? Skal prøve å få det til, men nå ble jeg plutselig litt sjenert her når det ble så nærme i tid :gjeiper:

Klokken ett imrogen, ja. :) Kom gjerne! Vi blir da tre jenter med mørkt hår, jeg kan ha en lyseblå sløyfe i håret, sånn at du enklere kan kjenne oss igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var koselig idag! Synd du ikke møtte, Mandalas, men vi håper i få til et nytt møte neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...