AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har den siste tiden vurdert å ta noen timer hos psykolog. for en del år siden fikk jeg henvisning til en psokolog som jeg kunne tenke meg å fortsette å gå hos hos han. siden jeg tidligere har gått hos han etter å fått henvisning vet jeg at han har avtale med folketrygden. kan jeg da bruke frikortet mitt hos han selv om jeg ikke har henvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. august 2011 #2 Del Skrevet 25. august 2011 jupp! det kan du! gjør det selv, så jeg regner med at du også kan det ja! (såsant det ikke er privat da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Del Skrevet 25. august 2011 Jepp, han går nok under frikortet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #4 Del Skrevet 25. august 2011 jupp! det kan du! gjør det selv, så jeg regner med at du også kan det ja! (såsant det ikke er privat da!) det er vel ganske privat hvis en går hos psykolog da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 25. august 2011 #5 Del Skrevet 25. august 2011 det er vel ganske privat hvis en går hos psykolog da :gjeiper: privat som i ikke eid av staten, ikke privat som i personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. august 2011 #6 Del Skrevet 26. august 2011 privat som i ikke eid av staten, ikke privat som i personlig. godt noen skjønte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå