Gå til innhold

Førjulstreff i Tromsø?

Fakse

Anbefalte innlegg

Kommer nok ikke denne gangen heller.....vanskelig å komme fra, og det er så langt å kjøre. :(

Men håper dere får det koselig, og at jeg får høre hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dessverre ikke jeg kan komme i dag. :-? Reiser på juleferie fredag, og har en del som må gjøres for den tid, både på hjemme og på jobb. Håper dere koser dere masse, og at vi sees på et senere treff, det var jo så koselig sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi blir bare to eller maks tre, så foreslår jeg i grunnen at vi utsetter treffet til etter jul når folk har bedre tid. Hva sier dere? Jeg for min del har i grunnen ikke noe imot å få en kveld ekstra til juleforberedelser hjemme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der, Nala! Jeg har i grunnen nok å henge fingrene i her hjemme i dag, så da møtes vi etter jul.

PST...Det er klart du tør være med KATTAstrofe, jeg lover at de andre er minst like ufarlige som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der' date=' Nala! Jeg har i grunnen nok å henge fingrene i her hjemme i dag, så da møtes vi etter jul. [/quote']

Høres ut som en plan. Da satser vi på en trivelig kveld like over nyttår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, var ikke poenget å få KATTastrofe til å være med, ikke til å skygge unna? :ler::briller:

Jaha, så du syntes kanskje ikke jeg virka så ufalig du da? ;) Men nå har altså KATTAstrofe turt å møte meg allerede, så da tør hun nok møte dere andre også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha, så du syntes kanskje ikke jeg virka så ufalig du da? ;) Men nå har altså KATTAstrofe turt å møte meg allerede, så da tør hun nok møte dere andre også ;)

He he, ja for vi blir jo bare barnematen til sammenligning :kul:

Neida, jeg bare tuller. Kjempekoselig du, Ragnhild. Så KATTAstrofe, dette går nok så bra så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...