Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Hei. De siste dagene har jeg vært veldig kvalm, trøtt, uvell. Har også kjentes ut som jeg får sure oppstøt hele tiden. Alt er "trøkkene" hvis dere kan forstå uttrykket. Jeg blir faktisk mer kvalm når jeg spiser. Jeg tok en graviditetstest i går for å utelukke graviditet, den var negativ. Jeg hadde mensen 13,14,15 august. Hadde ubeskyttet sex med kjæresten min 15,16,17(altså når jeg hadde mensen-og da skal man "lissom" ikke bll gravid)- men det er kanskje litt tidlig å ta test? Blir så fortvila fordi dette ikke går over. Noen råd/ synspungter? Kan det være noe "som går" for tiden?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. august 2011 #2 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) det er veldig mange er på kg som tror at vi andre brukere er flinke til å stille diagnoser fastlegen er et fint menneske å ha i blandt Endret 25. august 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Del Skrevet 25. august 2011 Helt enig. Ring din lege. Han har åpent i morgen tidlig. det er veldig mange er på kg som tror at vi andre brukere er flinke til å stille diagnoser fastlegen er et fint menneske å ha i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå