Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

store neser på menn er jo dritsexy! Dessuten er det noe i at de kan brukes til fiskestang. Og andre ting...

Signerer! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

store neser på menn er jo dritsexy! Dessuten er det noe i at de kan brukes til fiskestang. Og andre ting...

Hvilke andre ting er det du sikter til...? :gjeiper:

Skrevet

Store neser kan brukes som målestokk på størrelsen på understellet. Noen store neser vitner om draget på damer, se dere litt rundt. Bill Clintons nese ligner en pxxx og mange andre har store neseskaft som nesten er kopi av understellet.

Ja, vet at jeg kommer til å legge merke til neseskaftet på alle menn jeg møter i dag. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Store neser kan brukes som målestokk på størrelsen på understellet. Noen store neser vitner om draget på damer, se dere litt rundt. Bill Clintons nese ligner en pxxx og mange andre har store neseskaft som nesten er kopi av understellet.

Ja, vet at jeg kommer til å legge merke til neseskaftet på alle menn jeg møter i dag. :fnise:

For noe tull. Nese, hender, fingre, føtter, eller noe annet, sier ingenting om hvordan utstyret ser ut. Trodde man var litt mer opplyst i dag.

Skrevet

For noe tull. Nese, hender, fingre, føtter, eller noe annet, sier ingenting om hvordan utstyret ser ut. Trodde man var litt mer opplyst i dag.

Ærlig talt, jeg skrev det for å fleipe litt med ts.

Personlig har jeg aldri brukt nese, hender eller føtter som målestokk. Har bare hørt at menn med små føtter er dårlige i senga da...

:lur:

Skrevet

Kall det tull så mye du vil, i min erfaring har det stemt med alle mannfolkene jeg har vært borti. Ikke mer enn 7 riktignok, men det stemte. Skjev nese - skjev penis, liten nese - liten penis, klumpete og stor nese - klumpete og stor penis.

Can.. not.. ignore.. eeeet.

• Liker 1
Skrevet

Neser er nyttige til så mangt. :fnise:

Skrevet

Hvis nesen hans er stor i betydningen av lang ( som hos Pinoccio), så er det sikkert fordi han lyver mye og da burde du dumpe ham :fnise:

• Liker 2
Gjest grønnfi
Skrevet

Hvis nesen hans er stor i betydningen av lang ( som hos Pinoccio), så er det sikkert fordi han lyver mye og da burde du dumpe ham :fnise:

Ahhrrrgghhh Det var jo akkurat det jeg skulle skrive :lur:

Skrevet

Og hvis nesen hans er rød er han ikke solbrent, men en alkoholiker.

Gjest grønnfi
Skrevet

En løgnaktig alkoholisert fyr med lang tiss. :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Eller en løgnaktig mann med stor klumpete tiss og konstant høysnue?

Men hvis han har små føtter er han egoistisk i senga og da hjelper ikke den lange tissen hans. :fnise:

Skrevet

En løgnaktig alkoholisert fyr med lang tiss. :skratte:

:fnise::fnise::fnise: Jeg tror jeg sier GOD HELG!!

Gjest HunterLady
Skrevet

Tror ikke du er forelsket eller tilstrekkelig glad i han nei. :)

Disse "feilene" på den andre oppdager man ikke før forelskelsen har dalet.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av I Grosny
Skrevet

slettet

:fnise:

Du havnet i jenteleiren?

Et tips er når du sletter, trykker du av for anonym bruker så trenger ingen å se at du har listet deg ut av en tråd. Veeldig nysgjerrig på hva du ville skrive. :fnise:

Skrevet

Jeg synes menn skal ha litt store neser, det er mer maskulint. Men når du har slike tanker, TS, synes jeg du skal gjøre det slutt. Ville du selv likt at en gutt var sammen med deg på tross av han synes du har kjempestygge bryster ("Men hun er jo så snill") ?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Ms. Raggsokk, moderator.

Skrevet

Xen min hadde ganske stor nese. Syns det var litt sexy, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...