AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Det er litt under en uke siden jeg merket at jeg fikk vondt når jeg svelget, og siden det har jeg fått en hes stemme, av og til vanskelig å få frem. Men jeg ser ingenting til andre klassiske forkjølelses- eller influensategn. Ingen rennende nese, feber, muskelsmerter, kvalme.. Kun hoste og sår hals. Kan dette være en forkjølelse likevel eller? Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 25. august 2011 #2 Del Skrevet 25. august 2011 Hmm, er du allergisk mot burot? Det er vel det eneste det er sesong for nå. Tenkte på det fordi jeg noen ganger får vondt i halsen når jeg er allergisk. Ellers kanskje det er halsbetennelse eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #3 Del Skrevet 25. august 2011 Tenkte på det fordi jeg noen ganger får vondt i halsen når jeg er allergisk. Ikke for å kuppe tråden altså. Men har du sår hals i mange dager ved allergiutslag ? Spør siden det er det eneste jeg kan komme på med min såre hals. Har hatt 2 perioder i det siste. Bare sår hals, hoste og tett i brystet. Gikk til legen første gang siden jeg trodde det kunne være halsbetennelse eller infeksjon, men legen så ikke noe unormalt. Begge gangene var jeg utsatt for mye av det jeg er allergisk for tildigere på dagen (mye støv og antakelig midd), men har ikke tidligere fått slik reaksjon som varer i mange dager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 25. august 2011 #4 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg husker ikke helt, for nå har jeg fått allergitabletter som virker bedre, men i fjor mener jeg at jeg hadde sår hals i flere dager pga pollen- og støvallergi, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå