rigelgutten Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 (endret) .. Endret 1. oktober 2011 av rigelgutten
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Jeg er fordomsfull nok til å tenke at det sannelig er rart at alenereiser og angst er forenlig med hverandre. 14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 AB #2 her: jeg tenker også at trygdede ikke skal klage på dårlig råd hvis de har ressurser til så mange utenlandsreiser i løpet av kort tid. 8
rigelgutten Skrevet 24. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2011 (endret) .. Endret 1. oktober 2011 av rigelgutten
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 De siste fire årene har jeg sittet inne uten å klare å gå ut. Jeg har sakte men sikkert jobbet meg framover og klart å reise på ferie alene. Jeg syns jeg fortjener det da er du frisk nok til å jobbe også da.. 8
rigelgutten Skrevet 24. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2011 hvorfor? er ferie og jobb det samme? 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Jeg tenker at du jammen er heldig. Jeg er i full jobb og har verken penger eller tid til å prioritere utenlandsturer alene, gitt. 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Mulig jeg er fordomsfull, men det får meg til å lure på hvorfor så mange klager på dårlig økonomi som trygdet. Jeg er selv i full jobb, synes jeg tjener greit (400k+), men like fullt ikke råd til fire ferieturer utenlands i året. Så jeg trenker; så heldig du er som har tid og råd til dette! 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #9 Skrevet 24. august 2011 (endret) 4 utenlandsturer på trygd! Wow! Angst og alenereiser? Endret 12. september 2011 av Kråkesaks 6
Gjest Badabing Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 Det er du som har hest og bor hos foreldrene dine? Jeg synes at når du har begynt å kunne reise på ferie, også kan forsøke deg på litt jobbing på dine premisser. 5
rigelgutten Skrevet 24. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2011 (endret) .. Endret 1. oktober 2011 av rigelgutten
Gjest Doh Skrevet 24. august 2011 #13 Skrevet 24. august 2011 trenger du ta den tonen da, TS? Er jo ikke rart at folk lurer. Og så skreiv du jo ikke at du hadde begynt å jobbe i det første innlegget. Tror du bare ville skryte siden du ikke tåler at folk stiller kritiske spørsmål... 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #14 Skrevet 24. august 2011 joda, har begynt å jobbe. Tillkallingsvikar .Jobber endel helger,så hold kjeft Du spør hva vi tenker, og ber oss holde kjeft når vi svarer? Dine logiske evner er høyst diskutable. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #15 Skrevet 24. august 2011 Er midlertidig trygda pga angst, har i år vært på 4 utelandsferier alene. Hva tenker dere om det ? Jeg har hatt en enorm framgang pga disse reisene ,for meg er jo dette terpai. At du bør skaffe deg reiseselskap...
lillemia Skrevet 25. august 2011 #16 Skrevet 25. august 2011 De siste fire årene har jeg sittet inne uten å klare å gå ut. Jeg har sakte men sikkert jobbet meg framover og klart å reise på ferie alene. Jeg syns jeg fortjener det Er glad på dine vegne! 4 år i isolasjon høres forferdelig ut, men er jo kjempebra at du har kommet deg ut av det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #17 Skrevet 25. august 2011 Mulig jeg er fordomsfull, men det får meg til å lure på hvorfor så mange klager på dårlig økonomi som trygdet. Jeg er selv i full jobb, synes jeg tjener greit (400k+), men like fullt ikke råd til fire ferieturer utenlands i året. Så jeg trenker; så heldig du er som har tid og råd til dette! At du tjener såpass godt og ikke har råd til fire utenlandsturer, sier litt om din økonomiske sans og prioriteringer. Jeg reiste mye til utlandet da jeg var student, fordi jeg hadde en kjæreste som bodde i Frankrike. Og da var det ikke snakk om billigbilletter til 299 kr, altså. Det trenger ikke være snakk om dyre ferieturer til fjerne strøk, og som trygdet, så har man mulighet til å hoppe på turer som er utenom sesong, og som dermed er mye billigere. Syns den siste kommentaren din er direkte usmakelig. Dersom du hadde hatt noen som helst idé om hvordan det er å ha angst, ville du aldri tenkt på den personen som heldig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #18 Skrevet 25. august 2011 Jeg tenker at du jammen er heldig. Jeg er i full jobb og har verken penger eller tid til å prioritere utenlandsturer alene, gitt. Jeg tenker at du er heldig. Som er frisk nok til å jobbe. 2
Gjest Spinell Skrevet 25. august 2011 #19 Skrevet 25. august 2011 Jeg tenker at hovedinnlegget er lagt inn for å provosere fram alle våre fordommer og tanker om trygdede, og jeg skal innrømme at jeg stusser over at det mulig. 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #20 Skrevet 25. august 2011 Folk må prioritere som de vil for min del, men jeg tenker kanskje at du har lite utgifter ellers, siden du har råd til å dra på 4 ferier i løpet av 1 år, og det på trygd, (som ikke alltid er så fett). Hvis dette dreier seg om litt dyrere turer enn 4 dagsturer til sverige så klart Eller er det slik at du har fått ekstra støtte til å dra på ferie, utenom den vanlige trygden? Vet om folk med psoriasis som har fått sponset turer til varmere strøk da sol ofte hjelper på denne sykdommen ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå