Gå til innhold

Til Gutta! Hva synes dere..


MsZ

Anbefalte innlegg

Hvis kjøresten, kona eller jenta du holder på med forteller at dere må vente litt med sex noen dager fordi hun har litt problemer i underlivet. Det være seg alt fra en soppinfeksjon til ubalanse i bakteriefloraen, lukt, kløe o.l.. Synes du det er ekkelt? Eventuelt vil du ikke vite om det og heller leve i trua om at hun har menstrasjon?

Og lignende om hun har mensen, synes du det er ekkelt, og vil egentlig ikke vite det noe mer enn å få en kjapp komentar, eller er det noe du synes er helt naturlig og har ikke noe problemer med å se en ubrukt tampong eller en pakke med bind på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at kjæresten min vil vite hva som skjer/har skjedd. Han vet jeg bruker bind og tampong, så han har ikke noe problem med det. Han bryr seg rett og slett ikke (:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dette kan være problematisk. Hvis jeg har et forhold til hende, er det vel naturlig at hun forteller meg hva som foregår. Alle jenter menstruerer i fertil alder, og om ikke alle, så i hvert fald de fleste opplever noen problemer med underlivet iblandt. Det er vel hverken flaut eller farlig å fortelle det?

Jeg snakker i hvert fald med de jeg måtte stå i en slik relasjon til. Jeg trodde faktisk det var ganske vanlig blandt oppegående folk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er jo noe de fleste får støtt og stadig :ler: Regner også med at de fleste har en eller flere underlivsplager i løpet av livet. Syns ikke sånt er ekkelt. Jeg hadde satt pris på at hun var såpass åpen og ærlig mot meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er noe utrolig barnslig med en mann som ikke tåler å høre om underlivsplager synes jeg. Nå har ikke jeg behov for å utbrodere om konsistensen på utfloden min til venner og kjæreste (det er det jeg har lege og kvinneguiden til :fnise:), men han må tåle å høre hvorfor jeg eventuelt ikke kan ha sex.

Enda verre hvis han er ute av stand til å kjøpe tamponger. Eksen min nektet å kjøpe bind til meg fordi han mente det var så flaut. Helt idiotisk. Hva trodde han at de i kasssa trodde han skulle med det da egentlig? Bruke det som runkepapir?

Jeg forstår at det er en liten jungel å finne frem i, og jeg skjønner at det kan være vanskelig. Men når jeg har så vondt i mage og rygg at jeg ikke klarer å gå, så driter jeg i om han kjøper libress med eller uten vinger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre hvis han er ute av stand til å kjøpe tamponger. Eksen min nektet å kjøpe bind til meg fordi han mente det var så flaut.

Denne tankegangen har jeg aldri skjønt noe av. Når ble det flaut å kjøpe noe til kjæresten sin liksom? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet en gang med en fyr som ble flau bare han så en ubrukt tampong. Og ikke f*** om han tok på den, for det var visst ekkelt... da passer det dårlig med jobb i helsevesenet med stor andel kvinnelige medarbeidere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør fordi jeg hadde en eks som syntes alt av dette var grusomt ekkelt.. Hvis jeg prøvde å fortelle han om hvordan det var og hvorfor jeg ikke kunne ha sex med han akkurat nå så puttet han omtrent hendene på ørene og jallet høyt. . (billedlig fortalt asså.. i virkeligheten ble han bare stiv i blikket og nektet å høre på..)

jeg merket dette plaget meg veldig og han ga tydelig utrykk for at han syntes det var ekkelt, og han ville ikke gå ned på meg på mange uker etterpå fordi det kanskje muligens fremdeles var ekkelt der nede..

jeg følte veldig på dette og følte meg jo ekkel.. Nå har jeg ny type, og hat trøbla litt "der nede" i det siste, men er livredd for å fortelle han det, for vil ikke at han skal synes jeg er ekkel.. :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannkjønn som ikke takler "jeg har sopputbrudd" "jeg har mensen" eller hva annet man har, for og så ikke gå ned på dama på flere uker lever virkelig i sin egen lille boble (kjønnssykdom kan jeg forstå). Hvor damene aldri blir skitne, for guds skyld ikke bæsjer og promper, og selvfølgelig aldri har underlivsplager må du skjønne!

Takke seg til ekte menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lekker litt urin her og der, noen dråper. fortalt det til sambo, påvirker virkelig ingenting i forholdet eller sexlivet!:) i love my man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...