Gå til innhold

Moren min har hatt blødning i underlivet - jeg er livredd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Min mor på 64 fortalte meg at hun har hatt en blødning i underlivet, og hun er jo langt over overgangsalderen og jeg forstår det som at det da er tegn på at noe er alvorlig feil?

Hun har blitt henvist til gynekolog. Desverre blir det vel venting for å få time og deretter venting på resultater, tipper ca 2-3 uker til vi får svar.

Jeg er veldig glad i min mor og bekymrer meg over dette. Må det være kreft? Noen som har erfaring med lignende? Eller som kan berolige meg på noen måte? Er det stor sannsynelighet for at det er spredning og dødelihg hvis det er livmorkreft/eggstokkreft?

Tusen takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde min mor mens hun var på langtidsferie i Spania. Hun satte seg på første fly til Oslo, og hadde time på gynekologisk på Volvat neste dag. Tok ultralys på henne, og beroliget henne med en gang om at det ikke dreide seg kreft. I hennes tilfelle var det et sår som staffet fra en av hennes fødsler og som var ufarlig.

Hvis dere er i Oslo-området vil jeg anbefale Volvat. Får time med en gang, og hurtig svar.

Håper det ordner seg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...